Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیکر مطهر شهید مرزبان هرمزگانی بر دستان هم‌رزمانش در بندرعباس تشییع و برای تدفین به شهرستان رودان منتقل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ظهر امروز پیکر مطهر شهید "اصغر سالارپور" شهید مرزبان هرمزگانی بر دستان هم‌رزمانش در بندرعباس تشییع و برای تدفین به شهرستان رودان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاملان شهادت مرزبان هرمزگانی در اصفهان دستگیر شدنددرگیری مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان / ‌شهادت مدافع امنیت‌ حین انجام وظیفه + تصویرفرمانده مرزبانی ناجا: مرزنشینان ‌باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند / در تمامی لحظات آماده ‌حراست از مرزها‌ هستیم

شهید سالارپور روز گذشته در درگیری با قاچاقچیان در مرزهای آبی جزیره قشم به شدت مجروح و پیش از رسیدن به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید با سابقه 18 سال خدمت از اهالی بخش رودخانه استان هرمزگان بود.

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبان هرمزگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن طور که فارس روایت کرده است، پیکر بهروز واحدی، مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید، در حرم حضرت رقیه (س) تشییع شد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888475

دیگر خبرها

  • پیکر شهید بهروز واحدی بر دستان البرزی‌ها تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در کرج
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • ویدیو/ تشییع پیکر اولین شهید مرزبان استان گلستان
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود