Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:31:56 GMT

مهاجم صنعت نفت آبادان به خانه بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۸۳۲

مهاجم صنعت نفت آبادان به خانه بازگشت

رضا خالقی فر مهاجم سابق پارس جنوبی جم پس از توافق با صنعت نفت به اردوی آماده سازی این تیم در تهران پیوست.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از روز چهارشنبه بیست و چهارم مهرماه جاری اردوی تدارکاتی ۱۰ روزه خود را در تهران آغاز کرد.

در همین راستا و در ادامه روند جذب بازیکنان جدید روز گذشته"حامد فلاح زاده" دروازه اسبق سایپا با صنعت نفت آبادان به توافق رسید و به جمع طلایی پوشان پیوست، امروز نیز"رضا خالقی فر" مهاجم سابق تیم فوتبال پارس جنوبی جم با تشخیص پور موسوی به جمع طلایی پوشان پیوست تا در لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور ضمن بازگشت مجدد به تیم سابق خود، بار دیگر با پیراهن صنعت نفت به میدان رقابت بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم که سابقه بازی در سایپا، راه‌آهن، پرسپولیس، گسترش فولاد، ماشین‌سازی و پارس جنوبی را دارد، در نیم‌ فصل اول لیگ یازدهم و همچنین فصل ۹۲-۹۱ برای صنعت نفت آبادان به میدان رقابت رفته بود.

همچنین شاگردان پور موسوی قرار است در این اردوی ۱۰ روزه، خود را در سه دیدار تدارکاتی محک بزنند که طبق برنامه ریزی های در نظر گرفته شده دو رقابت مشخص شده مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان انجام خواهد شد. استقلال خوزستان نیز به منظور آماده سازی در تهران اردوی خود را بر پا کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارس جنوبی صنعت نفت آبادان رضا خالقی فر فوتبال آبادان نقل و انتقالات لیگ برتر بیستم فوتبال ایران صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.
طی امروز و فردا وزش باد در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.
تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود و در این مدت استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت