Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:33:12 GMT

گریه مهاجم جنجالی اتلتیکو در آمد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۹۷۴

دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید دچار مصدومیت شدیدی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید امروز و در جریان رقابت های لالیگا در دیداری دشوار در خانه سلتاویگو مهمان این تیم بوده و تا دقیقه 70 با تک گل دقایق ابتدایی لوییس سوارز از حریف پیش افتاده است.

 

اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که دیگو کاستا، مهاجم باتجربه اتلتیکومادرید دچار مصدومیت شدیدی شد و در نهایت در دقیقه 50 جای خود را به ژائو فلیکس، مهاجم جوان و پرتغالی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگو کاستا به قدری درد می کشید که به نظر با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرده و روی نیمکت حضور یافت.

 

سایت گل مدعی د احتالا دیگو کاستا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و چند هفته ای قادر به همراهی روخی بلانکوس نخواهد بود. تیم دیگو سیمئونه فصل را خیلی خوب آغاز نکرده و از سه بازی اول خود موفق به کسب پنج امتیاز شده است. اما غیبت دیگو کاستا بدترین خبر ممکن برای سرمربی آرژانتینی در آستانه هفته های حساس پیش رو خواهد بود. اتلتیکومادرید به زودی باید در لیگ قهرمانان و در مونیخ به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود و نبود دیگو کاستا در مقابل بایرن مونیخ کار را برای این تیم دشوار خواهد کرد.

 

 

 

دیگو کاستا اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دیگو کاستا اتلتیکو مادرید دیگو کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

کد خبر 845187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • پایان مصدومیت سردار
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • کری رئیس اتلتیکو برای دورتموند: آماده برد هستیم
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید