Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:10:00 GMT

نگرانی از حذف رقبای استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۷۲۱۶

نگرانی از حذف رقبای استقلال و پرسپولیس

ظاهرا قرار است یکی از تیم های مطرح عربستانی در لیگ قهرمانان فصل بعد غایب باشند.

 

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت عربستانی سعودی اسپورت در خبری اعلام کرده است که ممکن است یکی از تیم های عربستانی از حضور در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا (2021) محروم شود که این خبر جنجال بزرگی را در جامعه ورزشی عربستان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه های الهلال، النصر، الاهلی و الوحده با قرار گرفتن در رده های اول تا چهارم لیگ حرفه ای عربستان در فصل گذشته، توانستند سهمیه عربستان در لیگ قهرمانان فصل بعد را بدست بیاورند.


اما بنا بر ادعای جنجالی روزنامه الجزیره، طی روزهای آینده یک تصمیم رسمی صادر خواهد شد تا یکی از چهار باشگاه الهلال، النصر، الاهلی و الوحده را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2021 محروم کند.

این روزنامه اعلام کرده است که تیم الفیصلی که در رده پنجم فصل گذشته لیگ حرفه ای عربستان قرار گرفت، جایگزین آن تیم حذف شده خواهد شد.


اخبار زیادی طی روزهای گذشته در رسانه های عربستانی مخابره شده که ممکن است کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک تصمیم جنجالی، الهلال را به مدت 2 سال از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا محروم کند.


پس از اینکه در جریان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تعداد زیادی از اعضای تیم فوتبال الهلال به ویروس کرونا مبتلا شدند، AFC این تیم را از حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت و باشگاه الهلال نسبت به این تصمیم واکنش شدیدی نشان داد و به رای صادره اعتراض کرد و حالا AFC قصد دارد به همین دلیل، تیم الهلال را تا 2 سال از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند.


اما در مورد تیم النصر نیز که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مغلوب پرسپولیس شد، گزارشاتی ارسال شده که نشان می دهد این باشگاه ممکن است مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکند و به همین دلیل به النصر اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را نمی دهد.


عدم موفقیت النصر در دریافت مجوز حرفه ای آسیا به دلیل عدم پرداخت 10 میلیون ریال سعودی، بابت حق انتقال عبدالله السالم بازیکن سابق تیم است. النصر بند خرید این بازیکن را در تابستان 2019 فعال نکرد که این امر باعث شد تا این بازیکن شکایتی را علیه این باشگاه مطرح کند تا حکم جبران خسارت 10 میلیون ریالی را دریافت کند.


الاهلی و الوحده نیز از بدهی های کلانی در سطح کشور و خارج از کشور رنج می برند. عبدالإله مؤمنة رئیس باشگاه الاهلی چندی پیش در مصاحبه تلویزیونی اعتراف کرده است که این تیم بیش از 100 میلیون ریال سعودی تعهد مالی دارد و برخی از مقامات AFC به وی اعلام کرده اند که به دلیل بدهی های زیاد، ممکن است کنفدراسیون فوتبال آسیا مانع از حضور الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان عربستان حضور در لیگ قهرمانان آسیا حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد در قاره آسيا فردا (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه در كشور قرقيزستان آغاز می شود و با توجه به عدم كسب سهميه در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد و ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، چشم کشتی د‌وستان ایرانی هم‌ به این رویداد دوخته شده است.  
هر کشتی گیری بتواند به فینال این مسابقات راه پیدا کند، سهمیه حضور در المپیک را کسب خواهد کرد. 
مراسم قرعه کشی اوزان 6 گانه بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.

نتایج قرعه نمایندگان ايران به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

*در وزن 57 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل برنده مبارزه مونخ باتخویاگ از مغلوستان و بیلال از پاکستان کشتی خواهد گرفت.

*در وزن 74 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

*در وزن 97 کیلوگرم، که 10 نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

*در وزن 77 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می رود.


*در وزن 87 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می گیرد.

مسابقات کشتی آزاد از ساعت 8 صبح فردا (جمعه) و مسابقات کشتی فرنگی از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • معرفی رقبای کشتی گیران ایرانی‌ برای المپیکی شدن
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*