Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، روند بورس مثبت خواهد بود، قیمت طلا مثل هفته گذشته صعودی نخواهد بود و بازار ارز با مجموعه‌ای از ابهامات همچنان در فاز انتظار خواهد ماند. این سه جمله خلاصه پیش‌بینی سه کارشناس از وضعیت احتمالی بازارها در هفته آینده است.
به نوشته تجارت نیوز پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس هفته بعد گفت: هفته بعد به دلیل خبر لغو تحریم‌های آمریکا و احتمالا افزایش حجم معاملات به دلیل ارزندگی سهم‌ها و همچنین گزارش‌های شش ماهه روند بازار صعودی خواهد بود، هرچند ممکن است در روزهای ابتدایی هفته شاید روند به صورت اندک منفی باشد اما بازدهی بازار سهام هفته آینده احتملا مثبت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درباره بازار طلا نیز ابراهیم محمدولی،  رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران  گفته است: چنانچه بانک مرکزی بازار ارز را مدیریت کند، بازار طلا و سکه در کوتاه‌مدت به آرامش خواهد رسید. اگر بعد از ماه صفر قیمت دلار کاهش یابد قیمت سکه و طلا هم افت خواهد کرد.

اما در بازار ارز اوضاع چطور خواهد بود؟

مهدی اخوان، کارشناس اقتصادی، در تحلیلی درباره وضعیت بازار ارز می‌نویسد: اگرچه فرمان بازار ارز این روزها بیش از هر زمانی در دستان انتظارات متناقض فعالان است اما همچنان مسیر یکطرفه افزایشی را طی می کند. در واقع با وجود اینکه انتظار آزاد شدن درآمدهای بلوکه شده، انتظار رییس جمهوری بایدن یا ترامپ و انتظار مداخله گسترده بانک مرکزی چشم‌انداز مبهمی را در خصوص آینده نرخ ارز پیش روی فعالان این بازار قرار داده، ارزیابی روند رشد نرخ طی ماه های اخیر بیانگر سرعت گرفتن افزایش نرخ ارز در ماه جاری است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پیش بینی بورس صدای ایران بازار طلا قیمت دلار بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وزارت نیرو، محمدرضا کاویان‌پور رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس ۵۰ تا ۷۰ میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی ۴۸ ساعت بین ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس مؤسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی ۳۶ ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین ۳۰ تا ۶۰ میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • تداوم کاهش نرخ ارز و طلا با اقدامات بانک مرکزی
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • سکه های حراجی با دلار چند هزار تومان فروخته شدند/ عمیدی: پیام دولت با فروش سکه ها با دلار افزایشی چیست! انتظار سه ماه پر بازده در بازار سرمایه وجود دارد/ دولت مشوق سرمایه گذاری در بازار بورس نیست؟