Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@22:11:55 GMT

سرخیو راموس ال کلاسیکو را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۷۵۸۲

سرخیو راموس ال کلاسیکو را از دست داد؟

سرخیو راموس بین دو نیمه بازی رئال و کادیز به دلیل مصدومیت تعویض شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از ساعتی پیش در ورزشگاه دی استفانو به مصاف کادیز رفته و تا دقیقه 60 نیز با یک گل از میهمانش عقب است.

 

 

 

 

رئال در نیمه اول نمایشی دور از انتظار داشت و خوش شانس بود که بیشتر از یک گل دریافت نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول سرخیو راموس به دلیل خطای عمد روی بازیکن حریف کارت زرد گرفت و زمانی که رئالی ها در نیمه دوم وارد زمین شدند، سرخیو راموس در میدان دیده نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از 4 تعویضی رئال بود و هرچند در ابتدا به نظر می رسید برای احتیاط و عدم دریافت کارت زرد دوم و اخراج در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو تعویض شده اما مارکا ادعا کرد که او از ناحیه ساق پا مصدوم شده و دلیل تعویض او همین قضیه بوده است.

 

 

 

 

فردا پزشکان در مورد شدت مصدومیت او اظهارنظر خواهند کرد اما به نظر می رسد او بازی با شاختار در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد و شاید غایب بزرگ ال کلاسیکوی شنبه آینده هم لقب بگیرد.

 

 

 

ال کلاسیکو سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ال کلاسیکو سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین اصغری با بیان اینکه به علت نقص فنی و خرابی الکتروپمپ چاه شماره ۵ در دشت تقی آباد، نسبت به نصب الکتروپمپ جایگزین در این چاه اقدام شد، اظهار داشت: امور آب و فاضلاب میاندوآب به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مشترکین به خصوص در این ایام نوروز و تعطیلات با تلاش بی‌وقفه پرسنل اتفاقات و بهره‌برداری، الکترو پمپ و کابل چاه شماره ۵ دشت تقی آباد تعویض و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود:با انجام  این اقدامات و آماده سازی چاه شماره ۵ جهت رفع کمبود آب و افت فشار ناشی از حوادث غیر مترقبه، در مواقع ضروری مشکل کمبود آب شرب وجود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ملاقات نیمار و سرخیو بوسکتس، هم‌تیمی‌های سابق در میامی / فیلم
  • تعویض رایگان بیش از ۵ هزار کنتور آب در یزد
  • تعویض بیش از ۵ هزار کنتور خراب مشترکان در استان یزد
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • نحوه تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز و قدیمی چگونه است؟
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • اسپانیا 3-3 برزیل: در حد ال‌کلاسیکو!