Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم یادواره ۱۳۰ شهید والامقام بخش چابکسر رودسر که همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران این بخش در مجتمع فرهنگی – تربیتی شهید مطهری برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) گفت: هر جا بر سفره شهدا گردهم می‌آییم، معطر به عطر شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عزت ملت ایران در دنیای معاصر را به برکت خون شهدا عنوان کرد و افزود: ویژگی دفاع مقدس قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست، زیرا خانواده‌هایی که در جنگ حضور پیدا کردند، همچنان در مسیر هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به وجود مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی در جامعه بیان کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران با توجه به مشکلات مختلف مایه شگفتی ملت‌ها شده است.

آیت الله فلاحتی با برشمردن ویژگی‌های رمز ماندگاری ملت‌ها در مسیر الهی از نگاه قرآن اظهار داشت: امتی که ویژگی ایمان، هجرت، جهاد، یاری و صبر دارد، شکست ناپذیر است.

او به برخی مشکلات موجود در گیلان اشاره کرد و گفت: آب شرب، فاضلاب، پسماند و آلودگی رودخانه‌ها از معضلات استان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کسری بودجه دولت و ضعف بعضی مدیریت‌ها در استان و کشور از موانع برطرف شدن مشکلات است، تصریح کرد: فقر گیلان زیر سرسبزی استان پنهان شده است.

آیت الله فلاحتی به فرسودگی سیم‌های برق و مشکل آسفالت راه‌های روستایی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: رصد و اولویت بندی مشکلات توسط مسئولان اثرگذار است ضمن اینکه مشارکت‌های مردمی در برطرف کردن مشکلات می‌تواند کمک کننده باشد.

او پس از مراسم یادواره شهدا با حضور در جمع خانواده شهدای بخش چابکسر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با آنها گفتگو کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا دفاع مقدس شهدای گیلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح به مناسبت روز ارتش امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بلوار شهید احمد زاده رشت با حضور مسئولان لشکری و استانی آغاز شد. در آیین روز ارتش آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گیلان، فرماندهان ارشد ارتش و سپاه پاسداران و مسئولان استان حضور داشتند. سخنران مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی است. برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهانیان نشان داد. این خبر در حال تکمیل شدن است...  

دیگر خبرها

  • دنیا مات و مبهوت حمله ایران اسلامی به اسرائیل مانده‌است
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • نتیجه جلسه مهم شورای عالی کار؛ آیا دستمزد ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد؟
  • افزایش تولید مسکن روستایی گیلان در اولویت قرار دارد