Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه خاطره جالبی از خادمی امام رضا(ع) توسط سپهبد شهید قاسم سلیمانی تعریف کرده است که در فیلم زیر مشاهده می کنید.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

مراسم وداع با شهدای خان‌طومان در ساری + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است

امام جمعه کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان گفت: همانگونه که در عملیات وعده صادق نشان دادیم، صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ و همراه است و این آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: خاک، منافع و افراد ما در هرجا مورد هجمه قرار گیرند، عملیاتی قوی‌تر و سیلی محکم‌تر و ویرانگرتری انجام خواهد شد.

او با بیان خصوصیات عملیات وعده صادق تصریح کرد: طراحی دقیق یکی دیگر از جنبه‌های این عملیات افتخار آفرین است؛ این عملیات توانست صحنه شعار و برخورد با دشمن را تبدیل به عمل کند.

امام جمعه کرمان گفت:این عملیات نشان داد که دنیای زر و زور و تزویر همراه با تبلیغات علیه جمهوری اسلامی، شکست خورده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: هرگونه حرکت حماقت آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده در حجمی وسیع روبرو خواهد شد، آنچنان عملیات قوی که مراکز مختلف دشمن را به جهنمی تبدیل خواهد کرد.

وی هشدار داد: دشمن از عملیات‌های محکم ما درس بگیرد و دست از پا خطا نکند.

او با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه صنعت دفاعی خاطر نشان کرد: در صحنه عمل شاهد بودیم که رسیدن جمهوری اسلامی به فناوری بالا در عرصه دفاع، دستاوردی کاملا بومی و داخلی است.

امام جمعه کرمان گفت: روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در پیش داریم که این نهاد در روز‌های اخیر شاهکاری را خلق کرد که در تاریخ ماندگار شد.

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماتیک جمهوری اسلامی هماهنگ است
  • هر حرکت حماقت‌آمیز دشمن با عملیاتی ویران کننده روبرو می شود
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)