Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال بارسلونا در چهارمین بازی خود در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا متحمل شکستی خارج از خانه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته ششم لالیگای اسپانیا شنبه شب تیم فوتبال بارسلونا که در خانه ختافه به میدان رفته بود، با نتیجه یک بر صفر به میزبان خود باخت و برای اولین بار در این فصل طعم شکست را چشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خایمه ماتا در دقیقه 56 تنها گل این بازی را از روی نقطه پنالتی برای ختافه به ثمر رساند تا این تیم با کسب 10 امتیاز به رده دوم جدول لالیگا صعود کند. بارسلونا اما با هفت امتیازی که از قبل داشت به رده نهم جدول سقوط کرد. آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا در سه بازی قبلی‌شان در این فصل لالیگا دو پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند و این اولین شکست‌شان با هدایت رونالد کومان بود.

هفته ششم لالیگا امروز با شش دیدار دیگر دنبال می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

ایبار - اوساسونا، ساعت 13:30
اتلتیک بیلبائو - لوانته، ساعت 15:30
ویارئال - والنسیا، ساعت 17:30
آلاوس - الچه، ساعت 20:00
اوئسکا - وایادولید، ساعت 20:00
رئال بتیس - رئال سوسیه‌داد، ساعت 22:30

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ختافه لالیگا بارسلونا ختافه لالیگا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا

پنج بازیکن برای کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا رقابت می کنند.

طرفداری | با اعلام وب سایت لالیگا، پنج بازیکن از پنج تیم مختلف نامزد کسب عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا هستند که اسامی و عملکرد این پنج بازیکن به شرح زیر است:

وینیسیوس جونیور (رئال مادرید): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 1 گل / 1 پاس گل یاگو آسپاس (سلتاویگو): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 2 گل / 2 پاس گل یوسف النصیری (سویا): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 2 گل / 1 پاس گل ایسکو (رئال بتیس): 2 بازی / 2 پیروزی / 0 تساوی / 0 شکست / 0 گل / 1 پاس گل ساویو (ژیرونا): 2 بازی / 1 پیروزی / 0 تساوی / 1 شکست / 0 گل / 1 پاس گل

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)