Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: اعتمادی که بین باشگاه و اعضای تیم وجود داشت باید دوباره ایجاد شود.

حمید استیلی، سرمربی تیم امید ایران و سرمربی اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط این روزهای سرخ‌پوشان گفت: همه فکر می‌کردند با حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مشکلاتی در پیش نخواهد بود و  همه چیز خوب است و تیم و باشگاه با آرامش در فکر تقویت تیم برای کسب قهرمانی و هیمن‌طور فصل بعد خواهد بود اما پرداخت پول برانکو و مشکلات مالی باشگاه باعث شده دغدغه‌هایی برای هواداران به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران الان نگران از دست دادن بازیکنانی مثل بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده هستند و به همین دلیل بود که با تجمع برابر باشگاه و مجلس شورای اسلامی نگرانی‌های خود را مطرح کردند.

او تصریح کرد: مشکل اصلی این روزهای پرسپولیس این است که منابع مالی کمتر از هزینه‌هایی است در باشگاه وجود دارد. من چند روز پیش به اتفاق آقای کلانی در باشگاه با رسول‌پناه جلسه داشتیم و می‌خواستیم در جریان مسائل قرار بگیریم. طبق اعلام رسول‌پناه پولی که در اختیار باشگاه بود قبل از سفر به بازیکنان پرداخت شد تا تیم با روحیه به قطر برود. در حال حاضر باشگاه تلاشش را برای حل مشکلات انجام می‌دهد و امیدوارم دولت و وزارت ورزش و جوانان هم باید کمک کند تا پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در آسیا به خاطر مشکلات مالی دغدغه و نگرانی نداشته باشد.

استیلی در خصوص جدایی‌طلبی چهره‌هایی مثل بشار رسن و شجاع خلیل‌زاده اظهار داشت: دست پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا نباید خالی باشد. در 4 سال اخیر اتحاد بین بازیکنان، کادر فنی، پیشکسوتان و هواداران تاثیر زیادی در موفقیت‌های پرسپولیس داشت و بدون شک افتخارات اخیر بدون وحدت و همدلی حاصل نمی‌شد. کادر فنی و بازیکنان تا به امروز کم اشتباه و موفق بوده‌اند و تلاش مدیران هم ادامه دارد و حالا که پرسپولیس در آستانه کسب افتخار بزرگی قرار دارد باید این اتحاد بین ارکان مختلف باشگاه حفظ شود. به امید خدا با قهرمانی در آسیا و حضور در رقابت‌های باشگاه‌های جهان منابع مالی خوبی به باشگاه تزریق و مشکلات مالی تا حدود بسیار زیادی حل خواهد شد.

این پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: اعتماد مهم‌ترین موضوعی است که باید بین باشگاه و اعضای تیم وجود داشته باشد. اتفاقا در صحبت‌هایی که با رسول‌پناه شد، این موضوع مطرح شد که شفافیت و صداقت بین طرفین  کمک می‌کند تا اعتماد از بین رفته بین باشگاه و اعضای تیم بار دیگر ایجاد شود.  

از استیلی در خصوص نگرانی‌ها در مورد جدایی شجاع خلیل‌زاده سوال کردیم که او پاسخ داد: در این مقطع پرسپولیس به شجاع نیاز دارد. او در بازی‌های لیگ قهرمانان فرمانده پرسپولیس در خط دفاع بود. به هر حال او با عملکرد خوب خود و حمایتی که از سوی پرسپولیس و باشگاه و پیشکسوتان داشت توانست به تیم ملی هم دعوت شود. نگرانی‌ها در این مورد قابل درک است ان‌شا‌ءالله این موضوع مدیریت شود تا نه شجاع ضرر کند نه پرسپولیس. مردم و هواداران نه قرارداد مالی با پرسپولیس دارند و نه از حمایت‌شان از این باشگاه عایدی به دست می‌آورند. حتی هواداران زیادی داریم که از زندگی‌شان به‌خاطر پرسپولیس می‌زنند، حالا نباید شرایط را به گونه‌ای پیش ببریم که مردم نگران پرسپولیس باشند و برای‌شان دغدغه‌هایی جدا از مشکلات روزمره زندگی ایجاد شود.

استیلی اشاره‌ای به ملاقات با نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، پس از فینالیست شدن پرسپولیس و خوشحالی مردم در سراسر کشور داشت و در این خصوص خاطرنشان کرد: من در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم به معاون رئیس‌جمهور گفتم با هیچ منابع مالی نمی‌توان مردم را این‌طور خوشحال کرد اما  پرسپولیس این کار را کرد و مردم حداقل برای چند ساعت همه مشکلات‌شان را فراموش کردند. دولتمردان ما به خوبی به این موضوع که ورزش به‌خصوص فوتبال تا چه حد می‌تواند تاثیرگذار باشد و نشاط اجتماعی را بین مردم ایجاد کنند، واقف هستند.

از کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص برخی جبهه‌گیری‌هایی که بین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس ایجاد شده، سوال کردیم که استیلی در پاسخ به این سوال تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باعث شد پرسپولیس 4 سال بهترین نتایج را بگیرد حمایت پیشکسوتان بود. شما دیدید که بزرگان پرسپولیس مثل آقایان علی پروین، حسین کلانی و محمود خوردبین کار بزرگی کردند و برای استقبال از کاروان پرسپولیس به فرودگاه امام (ره) رفتند. من هم اگر در تهران بودم حتما این کار را انجام می‌دادم. در هر صورت علی کریمی، مهرداد میناوند، افشین پیروانی و.... از بهترین‌های پرسپولیس هستند و نباید سوءتفاهمات بین آنها کدورت ایجاد کند و باید احترام یکدیگر را حفظ کنند. هر پیشکسوتی آسیب ببیند انگار همه آسیب دیدند. من شخصا حاضرم هر کاری که از دستم برمی‌آید برای رفع این مشکل انجام دهم.

سرمربی تیم امید کشورمان اشاره‌ای به عملکرد تیم ملی در بازی اخیرش برابر ازبکستان داشت و گفت: تیم ملی بازی خوبی را برابر ازبکستان داشت و موفق شد این تیم را در خانه‌اش شکست بدهد. در این بازی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان، که بازی‌های خوبی در قطر برای پرسپولیس انجام دادند، در این دیدار موفق ظاهر شدند. صادق محرمی و میلاد محمدی، 2 مدافع کناری ما، هم با تجربه اروپایی‌شان موفق  شدند. در خط میانی احسان حاج‌صفی با تجربه در کنار بازیکنانی مثل احمد نوراللهی، وحید امیری، علی قلی‌زاده نشان دادند می‌توانند در بازی‌های بزرگ به تیم ملی کمک کنند و حضور 2 آقای گل لیگ‌های اروپایی یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله هم زوج موفقی را ایجاد کردند. در مجموع با توجه به نتایج ضعیفی که در دور رفت بازی‌های مقدماتی جام جهانی داشتیم، امیدوارم با برگزاری بازی‌های دوستانه اسکوچیچ از تیم  ملی شناخت بیشتری را به دست آورده و نتایج خوبی را در ادامه راه تا صعود به جام جهانی 2022 از این تیم شاهد باشیم. 4/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمید استیلی شجاع فینال آسیا پیشکسوت باشگاه پرسپولیس رسول پناه شجاع خلیل زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • شب شعر غزه؛ بزرگداشت یاد شهید محسن صداقت
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال