Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا از پیروزی تیمش برابر آرسنال می گوید.

منچسترسیتی با شکست آرسنال، به دومین پیروزی فصل خود رسید و 7 امتیازی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از توییتر رسمی باشگاه منچسترسیتی، پپ گواردیولا بعد از پیروزی منچسترسیتی برابر آرسنال، به سوالات مختلف پاسخ داد. سرمربی سیتیزن ها درباره ی پیروزی تیمش در این بازی گفت:

پیروزی مهمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلین شیت مهم بود. آرسنال نیز حمله کرد و مشتاق پیروزی بود. می دانستیم که بازی دشواری خواهد بود اما پیروزی برای روحیه و ذهنیت ما مهم بود. در 10 دقیقه پایانی نیمه نخست سختی کشیدیم و در نیمه دوم نتوانستیم برنامه های مان را اجرا کنیم زیرا هنوز آماده نیستیم.

گواردیولا راجع به بازگشت سرخیو آگوئرو بیان داشت:

بسیار خوشحالیم که سرخیو آگوئرو برگشته است. او 4 ماه دور از میادین بود و هنوز خیلی با شرایط خوب خود فاصله دارد. برای ما مهم است که او را در کنار خود داشته باشیم و به گل هایش نیاز داریم. 

درباره ی عملکرد ادرسون:

ادرسون دروازه بان فوق العاده ای است. او بسیار حرفه ای است. از روز اول ادرسون قوی بوده و لحظات خوب و بد روی او تاثیر نمی گذارد. او امروز نیز 2 مهار خیلی خوب داشت.

شرایط بنجامین مندی و آیمریک لاپورته:

مندی 3، 4 هفته دیگر برمی گردد. انتظار داریم که لاپورته زودتر به ما اضافه شود. شاید یک هفته یا 10 روز دیگر او را کنار خود داشته باشیم. 

اشتباه بزرگی است اگر دیاز را با کمپانی مقایسه کنیم

درباره ی عملکرد روبن دیاز:

اشتباه بزرگی است اگر دیاز را با کمپانی مقایسه کنیم. کمپانی منحصر به فرد بود. دیاز هنوز جوان است. او مانند یک رهبر است و تیم را در آینده رهبری خواهد کرد. او تازه 23 ساله است و نمی توانیم فراموش کنیم که در پرتغال بازی می کرده است. از چیزی که شاهد بودیم، بسیار راضی هستیم.

گواردیولا درباره ی اطلاعات میکل آرتتا از منچسترسیتی بیان داشت:

او بازیکنان ما را می شناسد اما من بازیکنان او را نمی شناسم. نمی دانم چه ویژگی هایی و چه کیفیتی دارند و از نقاط ضعف شان باخبر نیستم. ما می توانیم ایده هایی داشته باشیم اما بازی متعلق به بازیکنان است. 

بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی 1-0 آرسنال؛ سبک دفاعی آرتتا این بار مقابل گواردیولا جواب نداد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: درباره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: ترسی از رئال ندارم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید، فرداشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. بازی رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با تساوی پرگل ۳-۳ به پایان رسید تا تکلیف صعود به بازی فرداشب در ورزشگاه اتحاد کشیده شود.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از بازی با رئال، گفت: ما باید در بازی فرداشب نمایش بهتری از بازی رفت داشته باشیم. شما می‌خواهید آنها را شکست دهید و خوب کار کنید. گاهی اوقات برنده می‌شوید و گاهی اوقات بازنده می‌شوید. اما من از آنها نمی‌ترسم و اگر آنها من را شکست دهند؛ همانطور که بارها اتفاق افتاده است، به آنها تبریک می گوییم. می‌خواهیم طوری بازی کنیم که شایسته صعود به نیمه‌نهایی باشیم.

وی افزود: به آنها احترام زیادی می‌گذارم. بارها با آنها روبه‌رو شده‌ام و اگر بگویم از آنها می‌ترسم، دروغ می‌گویم.

گواردیولا پس از بازی چهارشنبه‌شب در یو سی ال، باید این تیم را آماده فینال جام حذفی برابر چلسی در روز شنبه کند. سرمربی اسپانیایی سیتی درباره برگزاری دو بازی مهم در یک فاصله کم، اظهار داشت: به این شرایط عادت کرده‌ام و قرار نیست یک لحظه از آن شکایت کنم. آماده هستم تا رنج بکشم تا زمانی که بازی‌ها تمام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • گواردیولا و آنچلوتی در آغوش یکدیگر، پس از برد رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / فیلم
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود