Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود برتری قاطع شاگردانش در هفته چهارم بوندس‌لیگا، از یک بخش از عملکرد تیمش راضی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب در هفته چهارم بوندس‌لیگا موفق شد میزبان خود تیم آرمینیا بیلفلد را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و با 9 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود قاطعانه بودن این پیروزی هانسی فلیکی سرمربی باواریایی‌ها از عملکرد شاگردانش کاملاً راضی نبود. او در نشست خبری پس از بازی که باواریایی‌‌ها از دقیقه 76 آن با اخراج کورنتین تولیسو 10 نفره شدند، گفت: عملکردمان در نیمه اول نزدیک به همان چیزی بود که برنامه‌مان بود اما ما نزدیک به 5 دقیقه بیش از اندازه بی‌احتیاط بازی کردیم که من این بخش از بازی‌مان را خیلی دوست نداشتم چرا که با آن مدل بازی کردن کار را برای خودمان سخت کردیم.

فلیک در ادامه به تمجید دو گلزن تیمش که تمام گل‌های بایرن مونیخ را میان خود تقسیم کردند پرداخت و افزود: به نظر من توماس مولر و روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکنان ما در این بازی بودند. قبول دارم که در این بازی می‌‌توانستیم بهتر دفاع کنیم اما این را هم نباید فراموش کنیم که تعداد جلسات ما در این روزهای اخیر بسیار محدود بوده است. این وضعیت چالشی که پیش روی ما قرار دارد را سخت‌تر می‌کند اما راه چاره دیگری نیست و باید با این وضعیت کنار بیاییم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بوندس‌لیگا| بایرن مونیخ با پیروزی پُرگل به صدر جدول نزدیک شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا هانسی فلیک بایرن مونیخ بوندس لیگا هانسی فلیک بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت

کریس فوریش علاقه دارد به بایرن مونیخ بپیوندد

طرفداری | کریس فوریش وینگر راست چپ اشتوتگارت عملکرد بسیار خوبی در فصل جاری داشته و همین باعث جلب شدن توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ آلمان مانند بایرن مونیخ، دورتموند، بایرلورکوزن و لایپزیش به این بازیکن شده است.

به گزارش بیلد؛ مطابق گفته‌های نزدیکان کریس فوریش، او می‌خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد. پیوستن به  این باشگاه رویای چندین و چند ساله این بازیکن 26 ساله بوده است. از سوی دیگر، بروسیا دورتموند مصمم به بازگرداندن فوریش است. او در بین سال‌های 2013 تا 2021 در دورتموند حضور داشته تا اینکه به پادربورن پیوست و یک سال بعد نیز به جمع سوابی‌ها ملحق شد.

با این حال بند فسخ 23.5 میلیون یورویی فورش برای زنبورها مبلغ گزافی به حساب می‌آید و به دلایل گوناگون دشوار است. به خصوص اینکه هنوز مشخص نیست بتوانند در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده حضور داشته باشند که این روی برنامه‌ریزی‌های باشگاه تأثیر می‌گذارد. بنابراین بایرن در این رقابت پیشتاز است.

گفتنی است جدای از بند فسخ گنجانده شده در قرارداد فوریش، این بازیکن تا سال 2028 با اشتوتگارت قرارداد دارد. همچنین فوریش در فصل جاری موفق شده از خود آمار 8 گل و 7 پاس گل را ثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت