Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@03:45:32 GMT

۳ کشته در درگیری طایفه‌ای در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۹۳۴۶

۳ کشته در درگیری طایفه‌ای در اهواز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز شامگاه شنبه ۲۶ مهر گفت: این درگیری مسلحانه ساعت ۱۸ روز شنبه به دلیل اختلاف ملکی رخ داد و در آن سه نفر کشته شدند. ماموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت خبر به محل اعزام شدند و اقدام لازم را برای برقراری نظم و امنیت انجام دادند.

سرهنگ محسن دالوند افزود: در حال حاضر امنیت بر این منطقه حاکم است و تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان نزاع در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این حادثه تعدادی زخمی بر جای گذاشته که هنوز آمار دقیقی به ما اعلام نشده است.

در سال جاری نیروی انتظامی استان خوزستان در زمینه کشف سلاح‌های غیرمجاز در قالب طرح جمع‌آوری اقدام‌های موثری داشته اما فرهنگ غلط نگهداری سلاح و استفاده غیرمجاز از آن در آیین‌های عزاداری و جشن و هنگام بروز اختلاف بارها حوادث تلخی را برای خانواده‌ها رقم زده است.

کد خبر 558019 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان خوزستان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان خوزستان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز