Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبی گفت: فعالیت تمامی مدارس، دانشگاه‌ ها، آموزشگاه‌ های فنی و حرفه‌ای، رانندگی و خصوصی کماکان تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه ستاد مقابله با کرونا بیان کرد: فعالیت تمامی مدارس، دانشگاه‌ ها، آموزشگاه‌ های فنی و حرفه‌ای، رانندگی و خصوصی کماکان تعطیل بوده و آموزش ‌های آنها به صورت مجازی برگزار می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین ادامه داد: در صورت مهیا بودن شرایط فنی و هماهنگی با مسئولان واحدهای آموزشی در مدارس، معلمان مدارس و آموزشگاه‌ ها می‌توانند نسبت به تدریس و ارائه آموزش به دانش ‌آموزان و افراد در منزل اقدام کنند.

 

وی افزود: تالارهای پذیرایی با 30 درصد ظرفیت، تهویه مناسب و رعایت کامل دستورالعمل ‌های بهداشتی می‌توانند اقدام به فعالیت کنند و باید صندلی‌های مازاد بر 30 درصد آنها از محل تالار جمع ‌آوری و وارد انبار شود و این انبارها توسط دانشگاه‌ علوم ‌پزشکی پلمب شود.

 

حبیبی افزود: استخرهای سرپوشیده شنا کماکان غیر فعال هستند و فعالیت تمامی سالن‌ های بدنسازی و باشگاه‌ های ورزشی دارای مجوز به ازای هر 10 متر مربع یک نفر و حداکثر با 20 نفر ظرفیت در هر باشگاه بلامانع است.

 

وی عنوان کرد: فعالیت رستوران‌ها و فست فودها به صورت ارائه خدمات بیرون ‌بر به مشتریان و با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی بلامانع است.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین گفت: آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی به صورت نوبت دهی تلفنی و حضوری انفرادی مشتریان در محل آرایشگاه با رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات می‌توانند فعالیت کنند.

 

وی اعلام کرد: فعالیت قهوه خانه‌ها، کافه‌ها و چایخانه‌ها با 30 درصد ظرفیت و رعایت اصول بهداشتی بلامانع است.

 

حبیبی اظهار کرد: نظارت‌های لازم برای اجرای دقیق محدودیت‌ های ذکر شده و رعایت موارد پیشگیرانه در سطح استان با مسئولیت مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و با همکاری دستگاه ‌های مسئول و مرتبط انجام شده و در صورت رعایت نکردن محدودیت‌ها توسط واحدها در همان نوبت اول برای پلمپ واحدهای مختلف اقدام می‌ شود.

 

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان باید نسبت به نظارت و بازرسی مربوط به اجرای مصوبات ستاد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها و داروخانه اقدام کرده و به ستاد کل و استان گزارش دهد.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین توضیح داد: با توجه به نیاز فوری بیمارستان‌های استان به ویژه بیمارستان‌ بوعلی به اکسیژن مورد نیاز بخش بیماران کرونایی، مقرر شد با پیگیری مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی 2 واحد صنعتی تولید کننده اکسیژن در استان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تأمین اکسیژن در هر ساعت از شبانه روز اقدام کند.

 

وی تأکید کرد: جلسات اداری ضروری در سطح دستگاه‌های استان با حضور اعضا حداکثر به مدت یک ساعت و ۱۵ نفر تشکیل شود و ساعت کار بانک‌های استان طبق روال گذشته و مطابق مقررات باشد.

 

حبیبی گفت: اضافه شدن تخت‌های بیمارستانی و استفاده حداکثری از همه ظرفیت های تخت‌ های مراکز درمانی دولتی، خصوصی وغیره در سطح استان در دستور کار قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: شرایط پذیرش بیماران غیر کرونایی در حداقل پنج بیمارستان استان شامل ولایت، شهید رجایی، کوثر، قدس و ۲۲ بهمن پیش‌بینی و مهیا شود و برای اطلاع رسانی و استفاده بدون دغدغه بیماران عادی و اعلام آن به ستاد کرونا و مردم برنامه ریزی شود.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین خاطر نشان کرد: همچنین بیمارستان صحرایی مدیریت بحران در محوطه بیمارستان ارتش هم برای ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی آماده بهره برداری شود.

 

وی یادآور شد: درمانگاه‌های سپاه در سطح شهر قزوین شامل پاکروان،امام خمینی (ره) و همچنین درمانگاه فرهنگیان برای غربالگری بیماران کرونایی با همکاری و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری کرده و اقدام لازم را داشته باشند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد کرونا معاون استاندار قزوین مدارس فعالیت تمامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است