Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@18:52:47 GMT

بازگشت مجری مشهور با برنامه پرطرفدارش به تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۹۷۶۱

ساعت 24- با آغاز ماه ربیع الاول، عمو پورنگ در قالب فصل سوم مجموعه نمایشی «بچه محل» مهمان مخاطبان خود می‌شود.

اولین قسمت از فصل جدید مجموعه تلویزیونی « بچه محل » با نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی « عمو پورنگ » یکشنبه ۲۷ مهرماه روانه آنتن خواهد شد.

«بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور هر روز حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و فضایی شاد و سالم را برای کودکان و خانواده هایشان فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است.

داریوش فرضیایی ، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی ، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان با هنرمندی سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از مجری طرح: محمد حسین خلیفه، مدیر تصویربرداری:محمود صالحی، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه‌های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، طراح دکور: ارغوان شیبانی، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم زاده، عکاس: نازلی هروی و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

افکارنیوز

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بچه محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...

برنامه «چهارگاه» با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و حسن بلخاری قهی به شبکه چهار بازمی‌گردد.

به گزارش روابط عمومی برنامه، ویژه برنامه«چهارگاه» به تهیه‌کنندگی کامران سیف‌اللهی که سحر ماه رمضان و هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳ آنتن شبکه چهار سیما را در اختیار داشت، با پخش دوباره قسمت‌های منتخب این برنامه، به تلویزیون باز می‌گردد.

حسام الدین سراج استاد آواز ایرانی، محمد اسماعیل آذر استاد شعر ایرانی، حسن بلخاری قهی استاد زیبایی‌شناسی و متین رضوانی پژوهشگر حوزه موسیقی ایرانی در این برنامه که نگاهی پژوهش محور و متفاوت به موسیقی و مناجات ایرانی دارد، حضور دارند و میزبان هنرمندانی از سراسر ایران هستند.

منتخب برنامه «چهارگاه» در ۲۰ قسمت، هر شب ساعت ۲۲:۳۰ راهی آنتن شبکه چهار می‌شود.

در این برنامه که در عمارت تاریخی عین الدوله (نگارخانه برگ) ضبط شده است، درباره گونه‌های مختلف شعر، فرهنگ و ادبیات آوازخوانی و مناجات‌خوانی در نقاط مختلف کشور و همچنین آیین تعزیه در ایران صحبت می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟ ارسلان کامکار: ما را نمی‌خواهند، خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم طعنه پرویز پرستویی به مهران رجبی ؛ کلیددار خودشیفته تلویزیون (عکس)

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی