Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:12:52 GMT

برد صنعت نفت؛ انتقادها از آقا سید کم شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۹۷۷۵

برد صنعت نفت؛ انتقادها از آقا سید کم شد

تیم صنعت نفت آبادان در اولین بازی دوستانه جدی خود در تهران موفق شد تیم مس رفسنجان را شکست دهد و این در حالی بود که چند بازیکن تاثیر گذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و به چند بازیکن جدید هم میدان نداد. 

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی صنعت نفت در ابتدا با انتقادهایی از سوی برخی از تماشاگران تیم این تیم همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید به این دلیل که سید به رغم تلاش فراوان در هفته های پایانی فصل گذشته موفق نشد پارس جنوبی را در لیگ برتر نگه دارد اما به نظر می رسد شرایط در حال حاضر تغییر کرده و حالا آبادانی ها نگاه امیدوارکننده ای به  تیم دارند. 

 

صنعت نفت که با وجود حمایت از سوی وزارت نفت ملزم شده قراردادها را مدیریت و از پرداخت های کلان به بازیکنان خودداری کند نفرات خوبی را بخدمت گرفته که البه بیشتر آن بومی هستند. نفرات باتجربه که در تیم های خوزستانی بازی کرده اند و البته چند جوان که سیروس پورموسوی به دلیل حضور بیش از یک ساله اش در تیم ملی جوانان از آنها شناخت کافی دارد. جذب جوانان جدا از کمک به تیم به این خاطر بوده که تیم در آینده به یکباره همانند این فصل خالی از بازیکن نشود. 

 

انتخاب امیر حسین پیروانی به عنوان دستیار اول که پیش از این در تیم ملی جوانان و امید سرمربی بوده و در تیم های متعدد لیگ برتری از جمله تراکتور دستیار بوده یکی دیگر از اقدامات خوبی سرمربی جدید صنعت نفت بود که با اقبال تماشاگران این تیم همراه شد. همان طور که اشاره شد نگاه آبادانی ها به تیم سیروس پورموسوی در حال تغییر است. اگر چه این فصل دست کم تا اسفند ماه تماشاگران قادر به حضور در استادیوم ها نخواهند بود اما انرژی مثبت آنها برای صنعت نفت می تواند به این تیم برای کسب نتایج خوب در فصل جدید بازی ها کمک کند.

صنعت نفت آبادان سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها

 

 

به گزارش تابناک به نقل از العربی الجدید، بن گویر در حساب کاربری خود در شبکه ایکس با اشاره به حمله به ایران، کلمه ضعیف را بکار برده بود که مورد انتقاد قرار گرفت، وی امروز بر موضع خود پافشاری کرد و نوشت: بر خلاف ادعای رسانه‌ها، اظهارات من تشویقی برای ایرانیان نیست، گویی آنها برای اینکه بدانند در سرزمینشان چه می‌گذرد، به من نیاز دارند.

بن‌گویر پاسخ اسرائیل به حمله حماس را با پاسخ به حمله ایران مقایسه کرد و گفت: «آخرین چیزی که اسرائیل به آن نیاز دارد این است که پرتاب موشک از ایران با واکنش‌های ضعیفی مواجه شود، همانطور که سال‌ها پیش علیه حماس انجام دادند. پرتاب موشک از سوی ایران باید با واکنش قوی مواجه شود تا چنین وضعیتی تکرار نشود.

وی توضیح داد: «در طول دو روز گذشته، رسانه‌ها به خاطر توییت من در روز جمعه، حملات علیه من را متوقف نکرده‌اند. من قصد ندارم برای مردم اسرائیل داستان بگویم که پس از پرتاب موشک، إسرائيل به غزه حمله کرده و زیرساخت‌های مهم را ویران می‌کرد، سال‌ها اکثر کارشناسان امنیتی به ما می‌گفتند که حماس تضعیف شده است، در حالی که حقیقت این است که آنها(ارتش) مکان‌های خالی را بمباران کردند و حماس واقعاً تضعیف نشده بود.

بن گویر افزود: من به گفتن این حقیقت ادامه می‌دهم حتی اگر همیشه خوشایند برخی نباشد و با پیام‌های جو بایدن و مهندسان افکار عمومی همخوانی نداشته باشد.

بن گویر تنها کسی نبود که به مسئولیت اسرائیل در این حمله اشاره کرد و مورد انتقاد قرار گرفت در همان روز، تالی گوتلیب، نماینده کنست اسرائیل، از حزب حاکم لیکود و یکی از اعضای کمیسیون امنیت و روابط خارجی پارلمان در شبکه X نوشت: صبح بخیر به مردم عزیز اسرائیل، با افتخار اعلام می‌شود: اسرائیل دولتی قدرتمند است و ما قدرت بازدارندگی خودمان را دوباره به دست آوریم.

رسانه‌های اسرائیلی متعجب بودند که آیا گوتلیب به این موضوع اشاره می‌کند که اسرائیل مسئولیت این حمله را با توجه به سکوت رسمی دولت به عهده خواهد گرفته است.

دیگر خبرها

  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • دل شهریار برای بازگشت سپاهان در انزلی
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • واکنش وزیر جنجالی اسرائيلی به انتقادها