Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زاهدی‌نیا گفت: جمعیت افرادی بالای 15 سال استان خراسان شمالی 684 هزار و 491 نفر است که از این تعداد 656 هزار و 567 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهدی نیا، مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: تاکنون در استان خراسان شمالی 656 هزار و 567 فقره در خواست صدور کارت ملی هوشمند داد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کل افراد بالای 15 سال در استان خراسان شمالی 684 هزار و 491 نفر  هستند، گفت: از این تعداد 95.6 درصد تاکنون درخواست کارت ملی هوشمند داده اند.

مدیرکل ثبت  احوال خراسان شمالی اضافه کرد: 29 هزار و 924 نفر از افراد واجد شرایط کارت ملی هوشمند در استان خراسان شمالی تاکنون هیچ اقدامی جهت دریافت کارت انجام نداده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه به صورت هفتگی تعداد نسبتا زیادی کارت ملی هوشمند صادر و در چرخه تحویل قرار می گیرد، آمار دقیقی در رابطه با کارت های آماده تحویل در پست و کارت هایی که به دلیل نداشن تراشه در صف انتظار قرار دارند در دست نیست. 

زاهدی نیا با اشاره به اینکه ارائه بسیاری از خدمات اداری از قبیل خدمات بانکی منوط به داشتن کارت ملی هوشمند است، خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت درخواست کارت ملی هوشمند نشده اند، می توانند با مراجعه به نزدیکترین اداره ثبت احوال و یا دفتر پیشخوانی که خدمات ثبت احوال را ارائه می دهند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی اضافه کرد: افراد بعد ازاقدام جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند طی همان روز و بعد از ثبت اطلاعات متقاضی، رسیدی تحویل شان می شود که تا صدور کارت این رسید حکم کارت ملی هوشمند را دارد و کد رهگیری مندرج بر روی آن در نقش سری و سریال کارت ملی هوشمند ایفای نقش می کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان خراسان شمالی کارت ملی هوشمند ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد

ساعت هوشمند Rogbid M6 از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به گوشی هوشمند متصل شوند و تماس‌ها یا اعلان‌ها را دریافت کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند Rogbid M6 که به تازگی رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۶۶ * ۴۶۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت است، این محصول دارای مجموعه مناسبی از سنسورهای نظارت بر سلامت و تناسب اندام از جمله اکسیژن خون، ضربان قلب و خواب است، همچنین قادر است فشار خون کاربران را نیز اندازه‌گیری کند.

ساعت هوشمند Rogbid M6 از اتصال بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد به گوشی هوشمند متصل شوند و تماس‌ها یا اعلان‌ها را دریافت کنند، این ساعت هوشمند دارای قابلیت NFC است و می‌توان از آن برای باز کردن قفل درب هوشمند استفاده کرد، از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌هایی مانند پیش‌بینی آب‌وهوا، تایمر، ماشین حساب، کنترل دوربین از راه دور و ویژگی مکان‌یابی تلفن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Rogbid M6 با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و در صورت استفاده معمولی تا سه روز شارژدهی دارد، در حالت آماده به کار نیز تا ۱۰ روز دوام می‌آورد، این محصول را می‌توان به صورت بی‌سیم شارژ کرد؛ ساعت یادشده گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، قیمت آن نیز ۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است، البته در حال حاضر با قیمت تخفیف‌خورده ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

کد خبر 739840

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • سنددارشدن ۹۹ درصد عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خراسان شمالی
  • بلقیس پربازدید‌ترین اثر تاریخی خراسان‌شمالی در ایام نوروز
  • افزایش ۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی روزانه ۱۰ درصد افزایش یافت
  • نامگذاری بیش از 32 هزار نفر به نام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی