Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ۲۸ سپتامبر، جانان (۴۴ ساله) در یک ایست بازرسی در نزدیکی شهر «جنین» ایستاد با یک دسته گل، منتظر آزادی نامزدش از زندان رژیم صهیونیستی بود.   وقتی عبدالکریم (۴۸ ساله) آمد، انتظار آن‌ها برای ۱۸  سال دوری به پایان رسید. روز‌های بعد، جانان سرانجام توانست لباس عروسی را که مدت زیادی در کمد خود نگه داشت، بپوشد و این زوج به خانه مشترک خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  روابط بین جینان و عبدالکریم در سال ۱۹۹۹، هنگامی که آن‌ها دانشجوی دانشگاه آزاد القدس، در شهر سالفیت فلسطین بودند، آغاز شد. آن‌ها خطبه عقد را در ۱۷ ژوئن ۲۰۰۲، در اواسط انتفاضه دوم خواندند. در آن زمان، عبدالکریم به مدت ۲۰ ماه تحت تعقیب ارتش رژیم صهیونیستی بود تا سرانجام دستگیر شد. عبدالکریم گفت: "من از ابتدا به جینان گفتم که من هدف مقاومتی دارم و ممکن است شهید شوم، یا مجروح و فلج بشوم و یا مدت‌ها دستگیر و زندانی بشوم؛ اما او این شرایط را پذیرفت. " عبدالکریم در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۲ به نابلوس رفت.     ارتش رژیم صهیونیستی وی را در ایست بازرسی که در جاده روستایش ایجاد کرده بود دستگیر کرد. جینان گفت: "وقتی خبر دستگیری او را شنیدم، چنان شوکه شدم که نتوانستم روز‌ها غذا بخورم یا از تخت خارج شوم. " دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی عبدالکریم را ۱۱ ماه پس از دستگیری محکوم کرد. وی در آن زمان با نامزدش تماس گرفت و به او گفت که می‌تواند بین پایان نامزدی یا انتظار برای او یکی را انتخاب کند. او گفت، "من باید به خاطر خودم و عبدالکریم قوی بمانم، اما غیبت او برایم سخت و دردناک بود. " او ادامه داد: "خانواده من و خانواده او تمام مدت از من حمایت می‌کردند و سعی می‌کردند غیبت او را جبران کنند". مرگ مادر عبدالکریم در سال ۲۰۱۰ شرایط بسیار سختی برای او به وجود آورد. جنان به خاطر زنده نگه داشتن نام مادر عبدالکریم، تصمیم گرفت که نام دختر اولش را "فریده" بگذارد.     جانان در سال ۲۰۱۳ شروع به تکمیل خانه‌ای کرد که عبدالکریم قبل از دستگیری شروع به ساختن خانه کرده بود. او هر ماه برای او عکسی ارسال می‌کرد که پیشرفتی را که در خانه داشته نشان می‌دهد. روز‌ها بعد، جینان سرانجام توانست لباس عروسی را که مدت زیادی در کمد خود نگه داشت، بپوشد. عبدالکریم مخدار و جانان سامارا پس از گذراندن ۱۸ سال جدایی توانستند که در کنار هم باشند. این دو نفر در روستای عموریه، جنوب نابلوس، در شمال کرانه‌باختری، زندگی می‌کنند. این اتفاقی است که تا زمانی که هزاران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر باشند، ادامه خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فلسطین 18 سال انتظار عروس اسیر فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ناکامی و ناتوانی جامعه جهانی در بکارگیری ابزارهای تنبیهی برای مقابله با جنایت‌های رژیم صهیونیستی، به ارتکاب جنایت‌های بیشتر و افزایش رنج ملت فلسطین و ویرانی بیشتر منجر می‌شود.

این وزارتخانه این جنایت‌ها که جدیدترین آنها کشف گورهای دسته جمعی در مجتمع بهداشتی درمانی «ناصر» خان یونس بود را محکوم کرد.

وزارت خارجه عربستان بار دیگر از جامعه جهانی خواست به وظیفه خود برای پایان دادن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه عمل و این رژیم را به خاطر جنایت‌های انجام شده، مجازات کند.

دیده بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه روز سه‌شنبه در گزارشی اعلام کرد که بیش از ۱۴۰ گور دسته جمعی ایجاد شده توسط نظامیان اسرائیلی در نوار غزه شناسایی شده است.

این نهاد حقوق بشری در این گزارش، افزود: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی را که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گورها دفن کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی پیش تر اعلام کردند که با خروج شماری دیگر از اجساد شهدای فلسطینی از گورهای دسته جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» خان یونس، شمار اجساد خارج شده به ۳۱۰ جسد رسیده است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئولان فلسطینی اعلام کردند که پیش بینی می‌شود صدها جنازه دیگر از افراد مفقود، در این گورها باشد.

پیش تر جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرده بود که در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان‌ها محافظت کنند.

دوجاریک خواهان تحقیقات موثق، کامل و مستقل درباره گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی «ناصر» در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه شده بود.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • آمار‌های هولناک از توحش رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز تجاوز به غزه
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • ۷ شهید و ده‌ها زخمی در حمله جدید رژیم صهیونیستی به غزه
  • پاسخ جسورانه کودک فلسطینی به بمباران‌های رژیم صهیونیستی + فیلم
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم