Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیز الله ملکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار « همه باهم برای امنیت و سلامت» پلیس در هفته امسال ناجا، اظهار کرد: با توجه به اولویت‌های ۹گانه‌ای که ابتدای سال از سوی ناجا برای گیلان ارسال‌شده مأموریت‌های پلیس آغاز و موفقیت‌های خوبی نیز عاید استان شد است.

وی با بیان اینکه در جهت نظم و امنیت عمومی باید تلاش بیشتری کرد، افزود: هدف ما تلاش برای کسب رضایتمندی حداکثری مردم از عملکرد پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان، با اشاره به وضعیت جرائم در استان طی یک سال اخیر، گفت: جرائم در استان نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۲ درصدی روبرو بوده است.

سردار ملکی با اشاره به وضعیت جرائم خشن در گیلان نیز گفت: جرائم خشن در استان با کاهش ۴۸ درصدی همراه بوده درحالی‌که این شاخص امینت روانی مردن را تحت شعاع قرار می‌داد.

وی با بیان اینکه پلیس در تلاش است تا در حوزه انتظامی و ترافیکی شاهد پیشرفت و توسعه در استان باشد، افزود: در کشف سلاح غیرمجاز با جهش ۵۰ درصدی رشد و همچنین در کشفت مواد مخدر با افزایش ۶۸ درصدی کشف مواجه هستیم که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ جعفری اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر در"سراوان"
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  • اجرای ۱۱۸ طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان درمیان