Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» عباس مقتدایی خوراسگانی با اشاره سفر نماینده ویژه آمریکا برای رایزنی علیه ایران به آلمان، گفت: اروپایی ها همواره اعلام کردند خط مشی مستقل از قدرت های بزرگ خواهند داشت اما در واقعیت خلاف این رویه عمل کرده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی اتحادیه اروپا دارای بلوک بندی های سیاسی درهم ریخته و از هم گسیخته ای دارد که ایالات متحده نیز از این موقعیت بهره می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در واقع اتحادیه اروپا چهره مستقلی ندارد و در توافقنامه برجام نتوانست تعهدات حقوقی اش را عملیاتی کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اروپایی ها قابل اعتماد نیستند، کما اینکه آمریکایی ها نیز هیچ برای منافع ملی کشورمان قدمی برنداشته اند.

مقتدایی ادامه داد: هم اکنون شاهد اعلام تحریم های جدیدی علیه کشورمان هستیم اما باید اذعان کرد این تحریم ها به نوعی مجازات برای بانک های اروپایی است که قصد انجام مراودات اندک با بانک های تخصصی کشورمان داشتند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین نماینده ویژه آمریکا با سفر به اروپا تلاش می کند به افکار عمومی دنیا بگوید سیاست هایشان علیه ایران جدی است و همه باید با آنها همراه شوند.

به گزارش  «نماینده»، «الیوت آبرامز» نماینده ویژه آمریکا در ادامه تلاش برای متقاعد کردن متحدان اروپایی به پیروی از مواضع واشنگتن علیه رفع تحریم تسلیحاتی و برنامه هسته‌ای ایران، به آلمان سفر کرد. /

منبع: نماینده

کلیدواژه: آمریکا عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها

اتحادیه اروپا برای رضایت و خشنودی رژیم صهیونیستی، قصد دارد تحریم‌های حوزه دفاعی ایران را گسترش دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اروپا امروز دوشنبه از تصمیم این بلوک برای گسترش تحریم‌های پهپادی علیه ایران خبر داد.

بورل امروز دوشنبه گفت که وزیران خارجه اتحادیه اروپا به توافقی برای گسترش تحریم‌های حوزه دفاعی علیه ایران دست یافتند.

طبق گزارش یورونیوز، وی به خبرنگاران در لوکزامبورگ گفت که آنها به توافق رسیدند که موشک‌ها و انتقال احتمالی آنها به کشورهای دیگر مانند روسیه و گروه‌های نیابتی در منطقه را ذیل تحریم‌های موجود علیه پهپادهای ایرانی تعریف کنند.

به دنبال اعلام این تصمیم یسرائیل کاتص وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از اقدام اتحادیه اروپا استقبال کرد و مدعی شد که این یک تصمیم مهم برای ارسال یک پیام به ایران است که نمی‌تواند ثبات منطقه‌ای را تضعیف کند.

تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • امیرعبداللهیان: اروپا از توصیه واشنگتن پیروی نکند
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد