Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@16:11:12 GMT

جزئیات طرح جدید رتبه بندی فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۰۶۱۲

جزئیات طرح جدید رتبه بندی فرهنگیان

ایران اکونومیست-مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش درباره طرح جدید رتبه بندی فرهنگیان و مشمولان این طرح توضیح داد.

یارمحمد حسین بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش درباره جزئیاتی جدید اط طرح رتبه بندی فرهنگیان بیان کرد: پیش نویس اولیه این طرح آماده شده و کار در مرحله مقدماتی است و آمادگی داریم تا هر زمانی که نیاز باشد آن را به دولت در قالب لایحه ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در رتبه بندی جدید عملکرد رقابتی، توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای و توجه به نظام پرداخت بر اساس معیارهای در نظر گرفته شده مورد توجه قرار خواهد گرفت.

حسین بر با اشاره به اینکه در رتبه بندی جدید مانند طرح گذشته نیرو‌هایی که عملکرد آن‌ها قابل سنجش است، مشمول خواهند بود، بیان کرد: بر این اساس تاکنون تصمیمی برای رتبه بندی نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش اتخاذ نشده است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی آموزش و پرورش درباره وضعیت اجرای رتبه بندی برای معلمان مدارس غیردولتی اظهار کرد: تامین حقوق و دستمزد این معلمان از سوی موسسان مدارس غیردولتی انجام می‌شود و آن‌ها باید با هماهنگی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برای ارزیابی معلمان تصمیم گیری کنند؛ طرح فعلی رتبه بندی معلمان برای نیرو‌های رسمی و پیمانی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آموزش و پرورش رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت از میزبانی ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی البرز توسط آموزش و پرورش این استان تا به امروز خبر داد و بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۱۲ مرکز اسکان موقت و هشت مرکز رفاهی با ۷۵ اتاق برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته و از روز ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۲، میزبانی مسافران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۶۸ نفر در قالب ۱۵۵ خانوار توسط پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان البرز، پذیرش و اسکان داده شده‌اند، گفت: ۱۲ فروردین ماه آخرین روز پذیرش مراکز اسکان موقت فرهنگیان خواهد بود. همچنین به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir برای خدمات رزرو و پذیرش غیرحضوری فعال است.

کد خبر 6062748

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز