Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در دیدار با خانواده جهادگر آسمانی کسری اسمعیلی گفت: عروج کسری نشانگر پویایی مسیر سیدالشهدا و حاج قاسم سلیمانی‌هاست. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدجواد نیک‌روش، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در دیدار با خانواده جهادگر آسمانی کسری اسمعیلی گفت: عروج کسری نشانگر پویایی مسیر سیدالشهدا و حاج قاسم سلیمانی‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کسری از کسانی بود که از خودشان گذشته و هر چه دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و حتما نزد خداوند متعال مأجور است.

وی افزود: ما هر لحظه نگران هزاران جوانی هستیم که در مسیر خدمت به مردم در جاده‌های کشور به سمت مناطق محروم که عمدتا صعب‌العبورند، ره‌سپارند. هر بار که چنین سوانحی رخ می‌دهد پشت ما از سنگینی این داغ خم می‌شود.

نیک روش اضافه کرد: امید ما هر بار به این است که اجر جهادگران آسمانی شامل حال بازماندگان نیز شده و صبری برای تحمل این رنج به آن‌ها عطا شود. تنها امید ما جهت سبک شدن غم‌های این چنینی کمک روحی روضه‌هایی است که شنیده‌ایم.  از دست دادن جوانی مثل کسری و پدرش به ما کمک می‌کند تا کمی متوجه حال حضرت زینب در غم از دست دادن ۱۸ نفر از خانواده‌شان در یک روز باشیم و حقیقتا همدردی با خانواده اسمعیلی خیلی دشوار است.    مسئول سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: امیدواریم صبر شما بر این غم برای آخرت شما ذخیره شود چرا که بدون شک انتخاب مسیر جهادی توسط کسری به علت پرورش یافتن در این خانواده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیک روش جهادگر آسمانی کسری اسماعیلی رییس سازمان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است