Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی این دانشگاه از روز سه شنبه۲۲ مهر ماه آغاز شد و تا آخر وقت امروز یکشنبه 27 مهرماه ادامه دارد.   کلیه داوطلبان شرکت کننده در رشته‌های گروه امتحانی علوم پزشکی که در آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته گرایش آنها در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org  نسبت به انتخاب حداقل یک رشته و حداکثر ۲۰ محل اقدام کنند.   نتایج انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته ۱۳۹۹دانشگاه آزاد اسلامی تا هفته دوم آبان ماه اعلام خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امروز آخرین مهلت انتخاب رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام نتایج نهایی کنکور ازاد دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی

  حسین درگاهی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: رشته آزمایشگاه از جمله رشته‌های اثر گذار در نظام سلامت است که نقش به سزایی در تشخیص بیماری‌ها دارد. وی گفت: رشته علوم آزمایشگاهی بسیار در علوم پایه اهمیت دارد و پیش بینی‌های درمانی در این رشته تعیین می‌شود و در حوزه بهداشت و غربالگری در کنار سایر رشته‌ها هستند. درگاهی گفت: در قبل انقلاب این رشته محدود بود به مقطع ۶ ماهه وپس از انقلاب به علت نیاز‌های وافر به این رشته در کل کشور، به صورت فوق دیپلم در آمد و تا سال ۷۴ به صورت دکترا پذیرش داشت. وی گفت: پس از سال ۷۴ این رشته دوباره به مقطع فوق دیپلم به کارشناسی مشخص شد و اکنون کارشناسی پیوسته دارد. درگاهی با بیان اینکه با توجه به پیگیری و مطالبه فارغ التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی وزارت بهداشت در حال بررسی تحصیلات تکمیلی این رشته و ورود به مقطع دکتری علوم آزمایشگاهی است ادامه داد: رشته‌های تک تخصصی مدیریت بخش‌های مختلف آزمایشگاه را بر عهده دارند و اخیرا با کمک مقام عالی وزارت بهداشت، فلوشیپ آزمایشگاهی تاسیس شده و از فارغ التحصیلان تک رشته‌ای جذب دارد این رشته آینده بسیار روشنی دارد. وی گفت: به نظر می‌رسد رویکرد‌های توسعه کمی و کیفی این رشته از مقطع کارشناسی و به دکتری علوم آزمایشگاهی در خال بررسی در کمیته‌های تخصصی است و در صورت بررسی و تایید اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳