Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:56:04 GMT

افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۱۳۲۶

افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش 2 ساعته فعالیت مراکز تعویض پلاک در هفته ناجا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی محمدی، رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از افزایش دو ساعته ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا اعلام کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فردا تا روز پنج‌شنبه،‌‌ مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری پلیس راهور در کل کشور از ساعت ۷ تا ۱۶ و در روز پنج‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ به هموطنان ارائه خدمت‌‌ خواهند داشت.

او با اعلام این مطلب که تمام مراکز شماره گذاری در کشور تعویض پلاک را به صورت نوبت‌دهی اینترنتی انجام می‌دهند، گفت: هموطنان با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و وارد شدن به سامانه نوبت دهی اینترنتی می‌توانند روز و ساعت مد نظر خود را رزرو کرده و در بازه زمانی انتخاب شده با مدارک لازم به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

او ‌خاطرنشان کرد: همراه داشتن ماسک در مراکز تعویض پلاک الزامی است؛ بهتر است ‌‌مراجعان دستکش یکبار مصرف ‌‌و خودکار نیز به همراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته ناجا مراکز تعویض پلاک ساعات کار مراکز تعویض پلاک شماره گذاری پلیس راهور ناجا مراکز تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمنِ قدردانی مجدد از مردمِ قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرایِ "طرحِ نور"، گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی پلیس، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور درخصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

براین اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولان اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد نمود.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداریِ توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

کد خبر 746072

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده (فیلم)
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است