Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:59:40 GMT

امنیت مردم و جامعه خط قرمز نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۱۴۱۱

امنیت مردم و جامعه خط قرمز نیروی انتظامی است

سردارسیدمحمد صالحی یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی خوزستان اظهار داشت: نیروی انتظامی شبانه روز در راستای تامین نظم و امنیت عمومی با تکیه برتوان مدافعان تلاش می کند. 

وی ادامه داد : نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها پیشگام و پیشقدم بوده تا توانمندی ، ایثار و جانفشانی‌های خود را برای تامین نظم و امنیت به جامعه معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای برنامه‌های هفته ناجا در خوزستان گفت و افزود : ۱۳ مهر ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران»  نامگذاری شده که به دلیل تقارن با ماه صفر و ایام اربعین حسینی  هفته ناجا از امروز ۲۷ مهر ماه  تا دوم آبان‌ماه با شعار « باهم برای امنیت و سلامت » ادامه دارد.

سردار صالحی با بیان اینکه برنامه‌های  هفته ناجا با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، اظهار کرد : اجرای این برنامه‌ها فرصت مناسبی برای نشان دادن جلوه‌های کار آمد ، توانمندی و قابلیت‌های پلیس به جامعه است تا عملکرد یک ساله خود را که حاصل تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی است معرفی کند .

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی خوزستان  صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدا ، بازنشستگان و فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان پلیس راهور ناجا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید

یکی از حامیان لایحه عفاف و حجاب در مجلس با تقدیر از اجرای طرح «نور» گفت: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد.

محمدتقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی، که از حامیان لایحه عفاف و حجاب است، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهادهای امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • خداقوت کارگر
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است