Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:57:16 GMT

ابهام در پارگی رباط صلیبی فن‌دایک

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۱۴۸۷

ابهام در پارگی رباط صلیبی فن‌دایک

به گزارش ایرنا، در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در شهرآورد بندرنشینان، تیم اورتون در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لیورپول رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

مصدومیت «ویرجیل فن‌دایک» ستاره خط دفاعی قرمزهای مرسی ساید در دقیق ۱۱ مسابقه از نکات ویژه این دیدار بود.

فن‌دایک بلافاصله پس از بازی به بیمارستان منتقل شد تا از زانوی پای چپش اسکن بگیرد و از قرار معلوم، او دچار پارگی رباط صلیبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این احتمال پزشکان به واقعیت تبدیل شود این بازیکن فصل را از دست خواهد داد.

 کاپیتان تیم ملی هلند در برخورد با پیکوفورد دچار این مصدومیت شد.

برچسب‌ها لیورپول تیم ملی هلند ویرجیل فن دایک مصدومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول تیم ملی هلند ویرجیل فن دایک مصدومیت لیورپول تیم ملی هلند ویرجیل فن دایک مصدومیت اخبار کنکور فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، به‌دنبال رم کردن اسب‌های سواره‌نظام لندن و برخورد آنها با اتومبیل‌های، خیابان‌های پایتخت انگلیس به هرج و مرج کشیده و موجب هراس مردم شد.

در این حادثه هم پرسنل نظامی (سواران) و هم اسب‌های آنها دچار مصدومیت شدند و این در حالی است که تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در فضای مجازی، از برخورد اسب‌ها با خودروها و همچنین شیشه جلوی یک اتوبوس حکایت دارد.

براساس اعلام اورژانس لندن، در این حادثه چهار نفر در سه منطقه مختلف دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شدند. گفته می‌شود اسب‌ها در جریان رژه روزانه در منطقه بلگریویا، رمانده شدند. یکی از شاهدان عینی به تلگراف گفت که پس از برخورد اسب‌ها به یک خودرو، سرباز سوار بر اسب به شدت به زمین برخورد کرد و رهگذران با ورود افسارگسیخته اسب‌ها به پیاده‌رو هراسان پا به فرار گذاشتند.

جاده کاخ باکینگهام پس از این حادثه قرنطینه شده است. منابع نظامی این اتفاق را بسیار غیر عادی توصیف کرده‌اند زیرا به گفته آنها اسب‌های سواره‌نظام که به طور معمول در ناحیه ویکتوریا در خیابان کاخ باکینگهام نگهداری می‌شوند، همواره مهارشده هستند و به فعالیت عادی در ترافیک و جمعیت زیاد عادت دارند.

کد خبر 6087887

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد