Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود کاظمی, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : ۲۵۰ عدد کیف به همراه لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان صحنه توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود کاظمی در گفتگو با امروله، اظهار داشت : به منظور رفع محرومیت زدایی 250 عدد کیف به همراه لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان صحنه توسط گروه بسیج جهادی وصال سپاه صحنه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تامین نیازهای اولیه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند موجب ایجاد آرامش فکری و روحی بیشتر در آنان خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: امروز گروه های جهادی پیشگامان جهاد در عرصه محرومیت زدایی هستند که خوشبختانه در این چند سال توانسته اند خدمات بسیاری را به جامعه هدیه دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان صحنه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری