Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی در تابستان امسال در آستانه جدایی از بارسلونا بود اما ستاره آرژانتینی در نهایت تصمیم گرفت تا در جمع کاتالان‌ها باقی بماند. گفته می‌شد سیتی حاضر است غرامت فسخ قرارداد مسی را به بارسلونا بپردازد و برای مسی هم دستمزد نجومی ای در نظر گرفته است.

 با این همه بعد از تصمیم مسی برای باقی ماندن در نیوکمپ مهم ترین دغدغه هواداران بارسلونا تمدید قرارداد کاپیتان تیم‌شان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادی که در تابستان امسال به پایان می‌رسد و مسی بعد از آن بازیکن آزاد خواهد بود. سیتی که همچنان خود را مشتری مسی می‌داند به گفته نشریه دیلی استار پیشنهاد عجیبی به بارسلونا برای خرید مسی ارائه کرده است. پیشنهادی که البته بسیار مضحک به نظر می‌رسد. 

دیلی استار نوشت که سران منچسترسیتی قصد دارد در پنجره زمستانی لئو مسی را با ۱۵ میلیون پوند (۱۹ میلیون یورو) خریداری کنند. رقمی که برای انتقال کاپیتان بارسلونا بسیار ناچیز است.  ایده منچسترسیتی هم این است که اگر ۱۵ میلیون پوند را بارسلونا نپذیرد، تابستان آینده به صورت رایگان او را جذب خواهد کرد. 

کد خبر 558090 برچسب‌ها لیونل مسی تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال فروش این ستاره هلندی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و به همین دلیل پیشنهاد جدی منچستریونایتد را که با بارسلونا به توافق رسیده بود رد کرد و به حضورش در تیم ژاوی ادامه داد و توانست اعتماد این مربی را جلب کند.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه بار دیگر به فکر فروش این بازیکن هستند و به زودی پیشنهاد جذابی را هم از بایرن مونیخ دریافت خواهند کرد. مدیران بایرن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستم که بتوانند با او و نمایندگان بارسا برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به توافق برسد.

مدیران بارسا در نظر دارند که مبلغی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای فروش دی یونگ دریافت کنند اما مشکل اصلی در مبلغ دستمزد او است که ممکن است انتقالش به بایرن را با مشکلاتی مواجه و روند توافق دو طرف را کمی پیچیده کند.

دیگر خبرها

  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی