Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،خدیجه مهرابی بعنوان سرپرست گروه ورزش بانوان ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت :طی حکمی به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ،خدیجه مهرابی بعنوان سرپرست گروه ورزش بانوان ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر بیان داشت :در آئینی و با امضای سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان ،خدیجه مهرابی بعنوان سرپرست گروه ورزش بانوان اداره کل منصوب شد. حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان اظهار داشت: در این حکم به امضای علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است : سرکارخانم خدیجه مهرابی سلام علیکم پس ازحمد خداوند یکتاو باصلوات برحضرت محمد وآل محمد(ص) ؛ احتراما" نظر به تعهد وتخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ عنوانسرپرست گروه ورزش بانوان اداره کل منصوب می­شوید . انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیت های موجود وتعامل سازنده با روسای ادارات ، کارکنان ، پیشکسوتان ، ورزشکاران ، صاحب نظران عرصه فرهنگی وجوانان درراستای سیاست ها وتحقق اهداف دولت تدبیر وامید و برنامه های اداره کل نسبت به اجرای امور ذیل توجه جدی معمول دارید : 1-اهتمام جدی دررسیدگی جدی به امور جوانان ورزشکار ، تعامل و هماهنگی با واحد های زیرمجموعه وهمطراز ، برنامه ریزی برای تشکیل جلسات شورای ورزش و سایرجلسات درحوزه مربوطه و حل مسائل ومشکلات مربوط به ورزشکاران استان 2-نظارت وتوجه به توسعه ورزش همگانی 3-اتخاذ سیاست وتدابیرمقتضی به منظور توسعه وگسترش ورزش بانوان 4-نظارت و بازرسیهای ادواری نسبت به عملکرد و وظایف محوله مربوط به حوزه های زیرمجموعه و فضای بخش خصوصی 5-برنامه ریزی وپیگیری ، توسعه وتعمیم ورزش قهرمانی ورسیدگی به امورقهرمانان رشته های مختلف ورزش دراستان 6-قانون مداری ، اجرای متقن قوانین و مقررات مرتبط وشفاف سازی درساختار نظام پرداختی ودریافتی درحوزه مالی مربوط به هئیت های ورزشی 7-زمینه سازی وپیگیری به منظور استقراروتحقق اهداف دولت الکترونیک برای سالم سازی ، چابک سازی وکوچک سازی 8-انجام سایرامورمحوله وفق قوانین ومقررات موضوعه زیرنظر مسئولین مافوق . امید است با اتکال به خداوند متعال وبهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع وامکانات ، ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و مناسب با شان والای مردم شریف استان وفراهم نمودن نشاط و خودباوری درخانواده بزرگ ورزش وجوانان درانجام وظایف محوله موفق وموید باشید.     سید محمد تقی علوی مدیرکل   خدیجه مهرابی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس فیژیولوژی ورزشی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طی حکمی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد مدیر کل ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان علوی مدیر اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد.

در حکم مهرداد بذرپاش خطاب به رضایی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس منصوب می‌نمایم.

شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه‌های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکار‌های نوآورانه فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح‌های پیشران پیشرفت در حوزه‌های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری هدایت و حمایت، معاونین سازمان‌ها و شرکت‌های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت‌های کاری شما می‌باشد. 

امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد مصوب بالادستی، سیاست‌های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه‌های اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهاد‌های انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم معتمدین و تشکل‌های نخبگانی به ویژه زنان و جوانان در قالب‌های هیأت‌های اندیشه‌ورز و تشکیل و شبکه‌سازی هسته‌های پیشرفت استان فارس نسبت به شکوفایی قابلیت‌های طبیعی انسانی دانشی و قومی فرهنگی اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج)، به‌کارگیری رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی، زمینه‌ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.

پیش از این محمودرضا طالبان به مدت دو سال مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی فارس را برعهده داشت.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب