Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-29@15:11:03 GMT

ویندوز 10 بدون اجازه برنامه نصب می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۴۶۱

ویندوز 10 بدون اجازه برنامه نصب می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، تا پیش از این سیستم عامل ویندوز 10 به علت به روزرسانی های اجباری و بدون اجازه از کاربران شهرت داشت. اما حالا کاربران زیادی می گویند این سیستم عامل به زور رایانه های افراد را از نو راه اندازی می کند تا آنها بتوانند اپلیکیشن های تحت وب آفیس را که از طریق مرورگر اج راه اندازی می شود، نصب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مشکل برای همه کاربرانی که از نسخه های استاندارد ویندوز 10 استفاده می کنند، وجود دارد و هنوز راه حلی نیز برای آن وجود ندارد. تا به حال نصب برنامه های یادشده اختیاری بود و ویندوز قبل از این کار از افراد اجازه می گرفت.
بسیاری از کاربران از مایکروسافت خواسته اند تا در مورد این تصمیم عجیب اطلاع رسانی کرده و توضیح دهد. اما این شرکت هنوز توضیحی در این زمینه نداده است. آنها می گویند از اینکه کنترلی بر روی رایانه های خود ندارند و مایکروسافت هر زمان که خواست آنها را دستکاری می کند، بسیار خشمگین هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ویندوز 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بیش از ۹۴۱ هزار کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: بیش از ۹۴۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این اداره کل از ابتدای طرح نوروزی ۲۴ اسفند تا به ۷ فروردین ماه گرفته شده است.

او افزود: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور‌ها، انسداد یا محدودیت تردد در محور‌ها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

هاشمی گفت: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران افزود: از این میان حدود ۲۲ هزار تماس به صورت مستقیم توسط اپراتور‌های سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده اند.

او گفت: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

هاشمی افزود: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای مالکان آیفون ۱۲ / بروزرسانی هیجان انگیز اپل
  • تماس بیش از ۹۴۱ هزار کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱
  • استقبال کاربران تلوبیون از «مردان آهنین»
  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند
  • (عکس) رنگ سبز جدیدی که دیزنی خلق کرد!
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم