Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@19:29:35 GMT

عرضه زودهنگام گلکسی اس۲۱

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۲۵۲۳

عرضه زودهنگام گلکسی اس۲۱

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ وب‌سایت Sammobile با انتشار گزارشی در این رابطه نوشت سامسونگ سخت مشغول طراحی و ساخت گلکسی اس۲۱ است و سعی دارد تا این گوشی را قبل از پایان سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند. عرضه گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس۲۱ در سال‌جاری، ‌می‌تواند شوک جدیدی را به بازار وارد کند و ممکن است بسیاری از کاربران را در انتخاب مدل‌های جدید مردد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبق این اطلاعات که از سوی منابع آشنا به شرکت سامسونگ در کره‌جنوبی گردآوری شده، این شرکت تولید انبوه گلکسی اس۲۱ را در ماه آینده میلادی آغاز خواهد کرد. گفته ‌می‌شود که این عجله سامسونگ برای عرضه پرچمداران جدید، به‌دلیل فروش پایین گوشی‌های پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۲۰ است.  با این حال، رونمایی از یک گوشی به معنی عرضه فوری آن نیست. به عبارت دیگر این احتمال وجود دارد که سامسونگ رونمایی از گلکسی اس۲۱ را در سال‌جاری میلادی انجام دهد و عرضه آن را به هفته‌های نخست سال ۲۰۲۱ موکول کند. فعلا چیزی مشخص نیست و نمی‌توان با قاطعیت در این رابطه اظهارنظر کرد. احتمالا ‌می‌دانید که سامسونگ نتوانست در عرضه گلکسی نوت ۲۰ به توفیق چندانی دست یابد و آمارها نشان ‌می‌دهند که این گوشی، بدترین میزان فروش را در میان پرچمداران سامسونگ طی سال‌های‌ اخیر داشته است.

پربیننده ترین ارزان‌ترین لپ تاپ‌های بازار چند؟ +جدول گران‌ترین لپ تاپ‌های بازار چند؟ +جدول با ۵میلیون چه موبایلی می‌توان خرید؟ +جدول خبر بد برای اینفلوئنسرها اینستاگرامی افزایش نوسان قیمت‌ها در بازار موبایل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سامسونگ گوشی گلکسی گوشی همراه گلکسی اس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود

برند زیرمجموعه‌ ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ اولین گوشی خود با قیمت ارزان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برند زیرمجموعه ناتینگ در حال آماده‌شدن برای عرضه اولین گوشی خود با قیمت ارزان است، شماره‌مدلی که ادعا می‌شد به مدل پرچم‌دار گوشی ناتینگ در سال ۲۰۲۴، یعنی ناتینگ فون ۳، ارتباط دارد، ظاهراً به اولین گوشی برند CMF مربوط است.

موبایلی با شماره‌مدل A015 را Android Headlines کشف کرده و برند منتسب به این شماره‌مدل ناتینگ است. این امر به گمانه‌زنی‌هایی منجر شد که گوشی جدید می‌تواند ناتینگ فون ۳ باشد.

ناتینگ فون ۱ شماره‌مدل A063 و ناتینگ فون ۲ شماره‌مدل A065 داشت؛ به‌همین‌دلیل، شماره‌مدل A015 برای ناتینگ فون ۳ از همان ابتدا غیرمنطقی به‌نظر می‌رسید.

زمانی‌که شماره‌مدل A015 در وب‌سایت صدور گواهی BIS ظاهر شد، A015 را زیرِ نام تجاری Nothing CMF فهرست کرد.

CMF by Nothing تاکنون محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند هدفون و ساعت هوشمند عرضه کرده است و A015 اولین گوشی هوشمند این برند خواهد بود. احتمالاً قیمت گوشی جدید نیز مانند بقیه محصولات این زیربرند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کد خبر 747420

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • گوشی ریلمی Narzo 70 5G چه مشخصاتی دارد؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس