Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی ایلام از کشف ۵۱ فقره پرونده در حوزه‌های تخلفات اقتصادی در ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سردار نورعلی یاری صبح یکشنبه اظهار کرد: در سال جاری کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام فعالیت‌های پلیسی و اطلاعاتی ۵۱ فقره پرونده در حوزه‌های احتکار کالا، فرار مالیاتی، زمین‌خواری، اختلاس و … به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال را کشف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این آمار کشف شده پرونده‌های اقتصادی در استان ایلام طی سال جاری در مقایسه به سال گذشته ۸۲ درصد رشد داشته است.

یاری بیان کرد: پلیس استان ایلام همچنین در برخورد با معضلات اجتماعی عملکرد مطلوبی داشته و در این زمینه توانسته طی سال جاری بیش از ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر که سر منشاء تمام معضلات اجتماعی است را کشف و بیش از ۶۰۰ سوداگر مرگ و معتاد متجاهر را دستگیر و جمع آوری کند.

او تصریح کرد: با مشارکت‌های خوب مردم استان و اهتمام رانندگان به توصیه‌های پلیسی در زمینه تصادفات جاده‌ای با کاهش ۲۱ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۲۶ درصدی تعداد متوفیان تصادفات در سطح استان روب رو بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: پلیس خارج از وظیفه خود و با تلاش مضاعف در راستای سلامت عمومی جامعه در این مدت اقدام به گندزدایی اماکن عمومی، پایانه‌های مسافربری، معابر و … کرده و همچنین با تعطیل کردن قلیان سراها، اصناف متخلف و محتکر در زمینه پیشگیری از بیماری و سلامت عمومی به مردم خدمات ارائه کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مفاسد اقتصادی ایلام کشف سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته تعداد ۱۶ هزار و ۶۱۵ پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد شد.

منصور انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، هشت هزار و ۸۷۱ فقره پرونده، در زمینه کالا و خدمات هفت هزار و ۱۴۶ فقره پرونده و در زمینه بهداشت، دارو و درمان ۵۹۸ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های وارد شده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ۱۵ هزار و ۳۱۹ فقره پرونده مختومه شده است.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته در بخش قاچاق سوخت سه هزار و ۵۵۲ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تشکیل شد که سه هزار و ۵۰۱ فقره پرونده رسیدگی شده است.

وی یادآور شد: در سال گذشته تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۵ پرونده به واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد شد.

انصاری بیان کرد: در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز، پنج هزار و ۶۶ فقره پرونده در زمینه کالا و خدمات، شش هزار و ۱۵۲ فقره پرونده و در زمینه بهداشت دارو و درمان ۵۳۶ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

وی گفت: از مجموع پرونده‌های وارد شده به واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار و ۵۷۱ فقره پرونده مختومه شده است.

سرپرست اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در سال گذشته همچنین ۳۰۰ میلیارد تومان مبلغ وصولی پرونده‌ها در اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین با آغاز طرح نظارتی پایان سال، تاکنون ۵۲ گشت مشترک کار نظارت بر بازار را بر عهده داشتند که ۳۲۲ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داد و برای ۷۱ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه برای هزار و ۹۰۷ واحد صنفی نیز پرونده تخلفاتی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۵، سامانه مردمی دریافت شکایات مردم است، خط قرمز سازمان تعزیرات، رعایت حقوق مردم است و مردم می‌توانند تمام شکایت خود را از طریق این سامانه به ما اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 736636

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • انجام بیش از ۶ هزار بازرسی واحدهای تولیدی در سال گذشته
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است
  • وقوع ۱۲۰۰ فقره حوادث رانندگی در استان فارس
  • ورود بیش از ۱۶ هزار پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان
  • جاری شدن چشمه ها در طبیعت ایلام