Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، پرونده‌ای با موضوع 2 فقره سفته به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال معادل یکصد و 80 میلیون تومان از طرف کمیلی مقدم ریاست دادگستری اسلامشهر به شعبه 209 شورای حل اختلاف اسلامشهر ارجاع گردید.

علی‌رغم اختلاف عمیق طرفین پرونده و مسائل پیرامون آن‌، رئیس و اعضاء شعبه 209 مساعی فراوان به کار گرفتند و با صرف وقت و حوصله بسیار و تلاش شایسته تقدیر در جهت سازش اقدام نمودند که النهایه این پرونده مهم با سازش مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث اسلامشهر پرونده دادگستری شورای حل اختلاف میلیاردی عکس فیلم تلگرام قتل ایران تجاوز مرد فضای مجازی کرونا سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلخ شدن کام قاچاقچی بادام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز  گفت: پرونده کشف بادام از یک اتوبوس به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.
 ولی اله درستی مطلق افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم پرونده را به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.
درستی مطلق گفت: ماموران پلیس آگاهی حین بازرسی خودرو‌های عبوری، این تخلف را از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • ۱۲ هزار و ۸۵۷ پرونده در آذربایجان‌غربی به سازش ختم شد
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام