Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمعیت الوفاق بزرگترین حزب سیاسی مخالف حکومت بحرین در بیانیه‌ای که روز یکشنبه در پایگاه اطلاع رسانی منامه پست منتشر شد، از دبیرکل سازمان ملل و جامعه بین المللی خواست که از مقامات این کشور بخواهند به شهروندان اجازه دهد حرف اول و آخر خود درباره توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیانیه یاد شده با اشاره به اینکه دولت بحرین بصورت یکطرفه در انعقاد توافق نامه‌ها و قراردادها مغایر با قانون اساسی و حاکمیت ملی تصمیم‌هایی را اتخاذ کرده است که در بحرین از اجماع و ارزش‌های ملی و قومی برخوردار نیست،  اضافه کرد: مردم بحرین باید نظر خود را درباره این توافق نامه غیرقانونی (عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی) بیان کنند و دلیل این اقدام این است که این حکومت در زمانی توافقنامه را امضا می‌کند که بیشترین اشکال ظلم و سرکوب را اعمال میکند و از اعتراض شهروندان نسبت به توافق نامه عادی‌سازی که ماه گذشته بین دولت بحرین و رژیم اشغالگر صهیونیستی امضا شد، جلوگیری می‌کند و نیاز است که بحرین زور و ستم بیش از حد با استفاده از ابزارهای نظامی و امنیتی را متوقف کند. 

جمعیت الوفاق خاطرنشان کرد که بیش از ۹۵ درصد مردم بحرین نظر مخالف خود را با توافق عادی‌سازی با صهیونیست‌ها از هر طریق مسالمت آمیز ابراز کرده اند و اگر دستگاه نظامی و سرکوب گر متوقف می‌شد، همه آن‌ها به خیابان‌ها می‌آمدند و مخالفت خود را با این توافق نامه اعلام می‌کردند و مانع دیدارهای مقام‌های رژیم اشغالگر از بحرین می‌شدند.  

این حزب سیاسی مخالف دولت بحرین با تأکید بر اینکه این کشور شاهد بازداشت‌هایی پس از مواضع ضد عادی‌سازی روابط و هر اقدام های سرکوبگر و از بین بردن مخالفان بوده است، می افزاید هر توافق نامه‌ای بدون رای مردم باطل و بی‌ارزش است و هیچ مشروعیتی ندارد و به نمایندگی از سوی مردم بحرین نیست. 

خاطرنشان می‌شود بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی قرار است امروز یک هیات اسرائیلی - آمریکایی با هدف رسمیت بخشیدن به توسعه همکاری‌های رژیم صهیونیستی و بحرین به منامه سفر کند.   

" مئیر  بن شبات " مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی همراه " استیون منوچین " وزیر خزانه داری آمریکا سرپرستی هیات اسرائیلی - آمریکایی را در سفر به منامه برعهده دارند و ماموریت آن‌ها گسترش همکاری‌های اقتصادی بین رژیم صهیونیستی و بحرین اعلام شده است. 

رژیم صهیونیستی و بحرین ۱۵ سپتامبر در مراسمی که با حضور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید برگزار شد، توافق عادی‌سازی روابط امضا کردند.  

برچسب‌ها بحرین مسير اشتباه الوفاق آسیای غربی رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین مسير اشتباه الوفاق آسیای غربی رژیم صهیونیستی بحرین مسير اشتباه الوفاق آسیای غربی رژیم صهیونیستی اخبار کنکور عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس توافق‌نامه‌ای که اتحادیه اروپا و ژاپن امضاء کرده‌اند، آن‌ها روی تولید مواد جدیدی همکاری می‌کنند که در بخش‌های بحرانی اقتصاد، مانند انرژی‌های تجدیدپذیر، باتری‌ها، ساختمان‌های با انتشار کربن صفر و نیمه‌هادی‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها به دنبال ایجاد پلتفرمی به منظور به اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به تحولات سیاست‌گذاری و تحقیق روی فرصت‌های همکاری مشترک هستند.

اتحادیه اروپا گفته است که این مواد پیشرفته برای انتقال سبز و دیجیتال مهم بوده و “بخش حیاتی از حاکمیت اقتصادی و استقلال راهبردی” هستند.

اتحادیه اروپا مواد پیشرفته را موادی می‌داند که برای ایجاد عملکرد برتر یا عملکردهای خاص طراحی شده اند. یک مثال در این مورد، گرافن است. اتحادیه اروپا انتظار دارد که تقاضا برای مواد پیشرفته در سال‌های آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد و معتقد است که کشورهای این اتحادیه به همراه ژاپن در این فناوری جایگاه رهبری جهانی را دارند. این توافق‌نامه پس از راهبرد اخیر پیشنهاد شده توسط کمیسیون اروپا برای حرکت به سمت “رهبری صنعتی اتحادیه اروپا” در مواد پیشرفته تدوین شد.

این توافق‌نامه جدید بر موفقیت همکاری اتحادیه اروپا با ژاپن در علوم مواد، که شامل توسعه مواد جدید برای جایگزینی فلزات بحرانی و مواد پیشرفته برای صنعت الکترونیک برق است، تکیه دارد. ایلیانا ایوانووا، کمیسر اتحادیه اروپا معتقد است که این گفتمان جدید در مورد مواد پیشرفته “همکاری اتحادیه اروپا با ژاپن در تحقیق و نوآوری” را تقویت می‌کند.

ایوانووا گفت: «این مواد برای انتقال ما به آینده سبز بسیار مهم هستند و با همکاری مشترک می‌توانیم سریع‌تر به آنجا برسیم. من مشتاقانه منتظر دیدن نتایج این همکاری جدید با ژاپن هستم.»

پیش از این اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش‌های مختلف تحقیقات با هم همکاری کرده‌اند.

کد خبر 6080849 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • تل‌آویو: قصد داریم برای رسیدن به توافق تبادل اسرا، از شدت حملات در غزه بکاهیم
  • کمک عربستان و امارات به اسرائیل برای مقابله با حملات سپاه؟
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • دیدار «السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند