Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@14:38:49 GMT

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۳۹۳۷

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت منصوب شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  به نقل از وزارت صمت، با حکم علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.

در متن حکم قبادی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون بازرگانی داخلی منصوب می‌شوید تا نسبت به تأمین بهنگام و کم هزینه کالاهای مورد نیاز مردم و ایجاد بازار رقابتی تلاش نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه برنامه‌های اقتضائی و تمهیدات لازم برای رویارویی با نارسایی‌های احتمالی عملکرد بازار، کاهش هزینه‌های تأمین از طریق بازار آرایی و یکپارچه سازی نظام تأمین و توزیع، کاهش تصدی گری های دولت در کارها و سپردن حداکثری امور به تشکل‌ها و اصناف و همچنین ترویج و بهره گیری از فناوری اطلاعات در نظام توزیع به منظور روان سازی و کاهش هزینه‌ها از رئوس برنامه‌های عملیاتی آن معاونت تعیین شده است.

 

انتهای پیام/

کد خبر: 1077318 برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت حکم انتصاب

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال

مرکز پژوهش‌های مجلس در این‌گزارش به بررسی وضعیت گردشگری داخلی از نظر دسترس‌پذیری، برای اقشار مختلف جامعه و ارائه بسته تقنینی پرداخت.

به گزارش هم‌میهن، در این‌گزارش آمده که با بررسی وضعیت آمار و ارقام شاخص‌های کمی‌وکیفی گردشگری داخلی، می‌توان به وجود مسئله جدی در امکان بهره‌مندی از مزایای گردشگری در بین دهک‌های متوسط و پایین و افراد معلول و سالمند جامعه پی برد.

به‌طوری‌که بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ ازنظر کمیت (به‌جز ایام محدودیت‌های بیماری کرونا)، گردشگری داخلی در ایران رو به افزایش بوده است.

با وجود این، آمار‌ها نشان از کوچک‌شدن سهم سفر و تفریح از سبد هزینه خانواده‌های ایرانی دارد. کمیت سفر‌ها به‌دلیل عواملی، چون تکرار سفر خانوار‌های برخوردار یا افزایش سفر‌های اجباری بوده و این امر موجب توسعه کیفی این حوزه نشده است.

بررسی نسبت هزینه‌های تفریح و سرگرمی به هزینه کل در سبد مصرفی خانوار‌های شهری، نشان می‌دهد که طی سال‌های گذشته سهم هزینه‌های تفریح و سرگرمی با کاهش قابل‌توجهی روبه‌رو بوده، به‌طوری‌که سهم هزینه‌های مربوط به تفریح و سفر از ۰/۷۱ درصد در سال ۱۳۹۰، به ۰/۳۸ درصد در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

دیگر خبرها

  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • کاهش سهم تفریح و سفر طی ۱۰ سال
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان