Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:41:26 GMT

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۳۹۷۷

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد

به گزارش افکارنیوز،

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتقال وزیر جنگ این رژیم به بیمارستان خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» و برخی دیگر از رسانه‌های این رژیم از انتقال وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

طبق این گزارش‌ها، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی این رژیم بعد از آنکه احساس کسالت و ناخوشی کرد، امروز یکشنبه وارد مرکز پزشکی «شیبا» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز، بزرگترین بیمارستان و مرکز درمانی در فلسطین اشغالی است و در تل‌آویو قرار دارد.

گفته می‌شود که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از مشورت با پزشک خودش به این مرکز رفته و انتظار می‌رود که کل امروز را در بیمارستان باشد و تحت آزمایش‌های متعدد قرار بگیرد.

جروزالم پست همچنین گزارش داد: «گانتز در ماه آگوست هم در مرکز پزشکی شیبا مورد عمل جراحی کمر قرار گرفته بود اما حضور امروزش در این مرکز ارتباطی با این عمل جراحی نداشت».

انتقال نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفته که طی روزهای اخیر ادامه همه گیری ویروس کرونا در فلسطین اشغالی خبرساز بوده است.

ادامه همه گیری ویروس کرونا در فلسطین اشغالی سبب شده که وزیر علوم رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود به علت محدودیت‌های کرونایی ممکن است سفر هفته جاری هیأت اماراتی به فلسطین اشغالی و دیدار با مسئولان این رژیم تنها به فرودگاه تل‌آویو محدود شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بیمارستان فلسطین اشغالی بنی گانتز بیمارستان رژیم صهیونیستی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله تجمع نظامیان صهیونیست در جنوب پایگاه نظامی «جل العلام» شمال سرزمین های اشغالی را با موشک‌های برکان هدف قرار داد.

حزب الله همچنین اعلام کرد تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه‌های نظامی «مسکاف عام» و «المالکیه» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام نیز از جنوب لبنان پادگان نظامی «شومیرا» در بخش غربی الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک گراد هدف قرار داد.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم