Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@23:43:51 GMT

خبری که اسکوچیچ درباره بازی بعدی تیم‌ملی داد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۴۰۱۹

ساعت 24-سرمربی تیم ملی ایران در خصوص بازی‌ احتمالی با بوسنی سخن گفت.

تاریخ بعدی فوتبال ملی معروف به «فیفادی» از تاریخ 11 تا 19 نوامبر 21 تا 29 آبان است و تیم ملی ایران سعی دارد بازی دوستانه‌ای بتواند انجام دهد.

اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران در این خصوص گفت: بازی مقابل بوسنی هنوز رسمی نشده ولی احتمال دارد ما با بوسنی در ماه آبان بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوسنی در آن تاریخ باید در لیگ ملت‌های اروپا مقابل هلند و ایتالیا بازی کند. به نظر می‌رسد دیدار تیم ملی ایران و تیم ملی بوسنی پیش از این 2 دیدار لیگ ملت‌های اروپا در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) برگزار شود.

تیم ملی ایران و بوسنی در جام جهانی 2014 برزیل به مصاف هم رفتند که آن دیدار با برتری 3 بر یک بوسنی به پایان رسید.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین شاگردان امیر قلعه‌نویی در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می روند، که این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران با کسب 10 امتیاز از 4 مسابقه رتبه اول جدول رده بندی گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 را بالاتر از ازبکستان که آنها هم 10 امتیازی هستند، در اختیار دارد و با این وصف مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی و سرکو کاتانچ در بازی آخر این دور از مسابقات مقدماتی جام جهانی می‌تواند تعیین کننده صدرنشین گروه باشد.

گفتنی است سازمان لیگ در تلاش است تا پیش از رسیدن زمان فیفادی خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را به سرانجام برسد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • سفیر ایران در صربستان، صدای فعالان مسلمان را درآورد