Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:43:50 GMT

رکورد جدید سوارز؛ نزدیک به کریستیانو رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۵۱۷۸

رکورد جدید سوارز؛ نزدیک به کریستیانو رونالدو

لوئیس سوارز با گلی که با پیراهن اتلتیکو به ثمر رساند موفق شد به یک رکورد گلزنی برسد که تنها کریستیانو رونالدو در این رکورد بر او برتری دارد.

به گزارش "ورزش سه"،  لوئیس سوارز دیروز با پیراهن اتلتیکو یکی از گلهای این تیم را وارد دروازه سلتاویگو کرد تا در پیروزی 2-0 تیم جدیدش نقش بازی کند. این اما گل مهمی بود چرا که صد و پنجاهمین گلی بود که توسط سوارز در لالیگا به ثمر می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در تاریخچه لالیگا در قرن بیست و یکم تنها کریستیانو رونالدو بوده که موفق شده در مدت زمانی کوتاه تر از سوارز 150 گل در این لیگ به ثمر برساند.

 

سوارز در سال 2014 از لیورپول به لالیگا آمد و پیراهن بارسا را به تن کرد. او تا شروع فصل جاری در بارسا بازی می کرد تا اینکه با دلخوری مجبور شد این تیم را ترک کرده و به اتلتیکو بپیوندد.

 

 

سوارز با پیراهن بارسلونا 147 گل به ثمر رسانده بود. صد و چهل و هفت گل در طول شش سال. سوارز از شروع فصل جاری در چهار بازی برای اتلتیکو 3 گل به ثمر رسانده تا تعداد گلهایش در لالیگا را به عدد 150 برساند. او این تعداد گل را در 195 بازی به ثمر رسانده.

 

تنها کسی که موفق شده در بیست سال اخیر لالیگا در تعداد بازی های کمتری به این آمار 150 گله درلالیگا دست پیدا کند کریستیانو رونالدو در روزهای درخشش او در رئال مادرید بوده.

 

بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!