Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر نانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۳۱۵ پزشک خانواده و ۲۷۳ مامای خانواده در ۱۸۰ مرکز جامع سلامت در حال خرید خدمت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیمه‌شدگان روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر هستند.

وی ادامه داد: همچنین ۸۲ نفر دندانپزشک در این مراکز در حال ارائه خدمت به بیمه‌شدگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد مراکز جامع سلامت در قالب ۱۷ شبکه بهداشتی و درمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در تمامی مناطق استان هم‌اکنون در حال فعالیت هستند.

نانبخش بیان کرد: ۱۶ شبکه بهداشت زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و یک شبکه بهداشت نیز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

وی اضافه کرد: یک میلیون و ۷۹۵ هزار و ۳۸۷ نفر از جمعیت آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۵۵ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهد.

وی  گفت: از این میزان یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۶۰۰ نفر جزو بیمه شدگان صندوق روستاییان و عشایر هستند که از خدمات بیمه‌ای این سازمان بهره لازم را می‌برند.

بیمه سلامت از سال ۱۳۹۳ با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تجمیع چند بیمه به ویژه بیمه خدمات درمانی و اقشار مختلف در کشور ایجاد شد و در حال حاضر در کنار بیمه تامین اجتماعی بیشترین سهم را در بازار بیمه‌ای کشور دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بیمه سلامت ارتباطات ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بیمه سلامت ارتباطات ارومیه آذربایجان غربی بیمه سلامت ارتباطات ارومیه اخبار کنکور آذربایجان غربی بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این دستگاه  با هدف دریافت پلاکت خون و نگهداری و هدیه  به بیماران سرطانی، بیماران  پیوند عضو و مغز استخوان، عمل باز قلب و مبتلایان به ایدز کارکرد دارد.

این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم  شمال آذربایجان غربی در پایگاه انتقال خون خوی  را اه اندازی شد.

برای خرید و نصب این دستگاه بیش از ۶۰  میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

همزمان با رونمایی از این دستگاه فرماندار و جمعی از مسئولان حوزه سلامت شهرستان خوی مقداری از خون خود را به مناسبت هفته سلامت برای نیازمندان به خون اهدا کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی