Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دور نهم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات شطرنج جام ملت های آسیا در بخش آزاد امروز یکشنبه به صورت آنلاین برگزار شد. در این دور از رقابت ها ملی پوشان کشورمان در مصاف با مغولستان با نتیجه ۱.۵ به ۲.۵ متحمل شکست شدند.

پیش از دور نهم و پایانی، تیم ملی شطرنج ایران با ترکیب پرهام مقصودلو، محمد امین طباطبایی، احسان قائم مقامی و آرین غلامی مقابل تیم اندونزی به برتری ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بر ۱.۵ دست یافته بود.

بدین ترتیب در پایان ۹ دور رقابت میان تیم های شرکت کننده در مرحله مقدماتی بخش آزاد مسابقات جام ملت های آسیا، تیم ملی شطرنج ایران صدرنشین شد و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شد.

مرحله دوم رقابت های شطرنج جام ملت های آسیا در بخش آزاد از روز جمعه با حضور هشت تیم برتر مرحله مقدماتی آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

فیلیپین، مغولستان، استرالیا، اندونزی، هند، قزاقستان و سنگاپور دیگر تیم هایی هستند که همراه با ایران به عنوان هشت تیم برتر از مرحله مقدماتی صعود کرده اند.

کد خبر 5050377

منبع: مهر

کلیدواژه: شطرنج جام ملتهای آسیا مغولستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمود فکری تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال تیم ملی فوتسال ایران بشار رسن ویروس کرونا تیم فوتبال النصر عربستان لیگ کشتی فدراسیون کشتی مرحله مقدماتی جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز چهارم مقدماتی جام‌جهانی در آسیا

نتایج روز چهارم مقدماتی جام‌جهانی در آسیا

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • نتایج روز چهارم مقدماتی جام‌جهانی در آسیا
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان