Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران از اهدای ۱۰ هزار شاخه گل و توزیع ۱۰ هزار ماسک در بین شهروندان به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و حلول ماه ربیع الاول خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه به مناسبت آغاز هفته ناجا ۱۰ هزار شاخه گل توسط مسئولان و فرماندهان ناجا در مراکز اصلی شهر تهران بین شهروندان اهدا شد و همچنین در حاشیه این مراسم ۱۰ هزار ماسک نیز در بین مردم توزیع شد تا بدین طریق شهروندان علاوه بر ارتباط عاطفی بین مسئولان ناجا با مردم، شهروندان به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشویق و ترغیب شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش، سردار "حسین رحیمی" با حضور در میدان ولیعصر (عج) و عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی و شروع ماه ربیع الاول، اظهار کرد، هفته نیروی انتظامی فرصتی است که هم بتوانیم عملکرد و خدمات یک ساله خود را معرفی کنیم و همین اینکه برنامه‌های خود را برای ایجاد امنیت و آسایش در جامعه اعلام کنیم.   گفتنی است این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمتگزار آن‌ها است، تصریح کرد: امسال هفته ناجا و شروع سال کاری ما با شیوع و گسترش ویروس کرونا همزمان شده و خادم مردم عزیز کشورمان هستیم که در راستای قانون زندگی می‌کنند.   در این گزارش آمده است، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: بحث همکاری پلیس با مدافعان سلامت و کسانی که در این راه زحمت می‌کشند امسال جلوه و ظهور بیشتری خواهد داشت تا هم خدا قوت به عزیزان سلامت بگوییم و هم از مردم درخواست کنیم تا موارد و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند تا این بلا از سر مردم ما و همه مردم دنیا کم شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس تهران ناجا تهران بزرگ هفته ناجا گل و ماسک ۱۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت

جانشین فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری قاتل شهروند شیروانی در کمتر از یک ساعت خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی امروز_ سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام وقوع یک مورد قتل در یکی از محلات حاشیه شهر شیروان، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی و میدانی مأموران مشخص شد این قتل که با ضربات متعدد چاقو به وقوع پیوسته است با انگیزه اختلافات خانوادگی بود، افزود: جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد بعد از بازجویی‌های به عمل آمده و اعتراف به قتل، برای انجام اقدامات قانونی به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی معرفی شد.

صالحی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745171

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • (تصاویر) اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف آباد شیراز
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند