Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسنل نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده فاتب صبح روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی در میدان ولیعصر(عج) تهران به مردم ماسک و گل اهدا نمودند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پرسنل نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده فاتب صبح روز یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی در میدان ولیعصر(عج) تهران به مردم ماسک و گل اهدا نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است هیئت رئیسه نیروی انتظامی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تقارن هفته ناجا با ایام اربعین حسینی تصمیم گرفت برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با چند روز تأخیر صورت گیرد تا با توجه به تامین امنیت ایام اربعین، تداخل در مأموریت‌ها نباشد و هر دو برنامه مراسم اربعین و هفته نیروی انتظامی به خوبی برگزار شود.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با عنوان "باهم برای امنیت و سلامت"، گفت: این شعار نمایان‌گر آن است که مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت، از دو نعمت امنیت و سلامت برای آرامش و آسایش جامعه پاسداری می‌کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع

فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران گفت: با تلاش مأموران کلانتری دولت‌آباد طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر و ۳ فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.   به گزارش تسنیم، سرهنگ محمدقاسم طرهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی گروگانگیری در ری اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر ربایش یک مرد جوان از اتباع کشور همسایه و درخواست مبلغ زیادی پول در قبال‌ آزادی وی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت‌آباد قرار گرفت.    وی افزود: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.    فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد آدم‌ربایان به علت دریافت باج افرادی را ربوده که با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌ها موجود مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند.   سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3 متهم که از اتباع کشور همسایه بودند دستگیر شدند و 3 فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.   وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند که جهت دریافت مبلغ 2 میلیارد ریال، نقشه ربودن افراد را طراحی کردند.   فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • همه دستگاه‌ها برای کاهش وقوع جرایم همکاری کنند
  • ادای احترام کادر نیروی انتظامی نیشابور به مقام شهدا همزمان با بهار قرآن و بهار طبیعت + تصاویر