Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان باختند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۹۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که یک هزار و ۶۶۱ نفر از آنها بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۰ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: شرط انجام تست رایگان کرونا در پایگاه‌های سلامت

به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۳۷۵ نفر رسید.

وی عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

ببینید: فیلم/ آخرین آمار جانباختگان کرونا در کشور

لاری گفت:  ۴۷۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون چهار میلیون و ۵۱۱ هزار و ۱۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت توضیح داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ کرونا وزارت بهداشت سلامت خراسان رضوی سخنگوی وزارت بهداشت کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ، مهدی رحمدل اظهار داشت: سال گذشته 2 میلیون و 774 هزار و 654 نفر ساعت، آموزش مهارت در بخش دولتی استان اجرا شد که این آموزش ها در 18 گروه هدف به متقاضیان ارائه شد. وی افزود: طی سال گذشته تعداد 24 هزار و 610 نفرساعت ویژه آسیب دیدگان اجتماعی ، 11 هزار و 180 نفر ساعت افراد دارای معلولیت ، 29 هزار و 390 نفرساعت دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ، 270 هزار و 898 نفرساعت دانش آموزان ، 123 هزار و 462 نفرساعت دانشجویان ، 45 هزار و 890 نفرساعت زنان خانه دار ، 53 هزار و 911 نفرساعت زنان سرپرست خانوار، 205 هزار و 398 نفرساعت زندانیان ، 61 هزار و 239 نفرساعت ساکنین سکونتگاه های غیررسمی ، 222 هزار و 406 نفرساعت ساکنین مناطق روستایی 7 هزار و 503 نفرساعت ساکنین مناطق محروم مرزی ، 320 هزار و 665 نفرساعت سربازان وظیفه ، 124 هزار و 564 نفرساعت شاغلین بنگاه های اقتصادی ، 21 هزار و 415 نفرساعت عشایر ، یک میلیون و 161 هزار و 125 نفرساعت متقاضیان مهارت آموزی ، 68 هزار و 579 نفرساعت معتادین بهبود یافته ، 20 هزار و 53 نفرساعت مشمولان بیمه بیکاری و 2 هزار و 464 نفر ساعت کودکان کار و خیابان توسط بخش دولتی استان ارائه شده است . رحمدل خاطرنشان کرد : تعهد بخش دولتی استان در سال گذشته 2 میلیون و 38 هزار و 753 نفرساعت بوده است که با اجرای 2 میلیون و 774 هزار و 654 نفرساعت 136 درصد تحقق یافته است ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • قیمت بیت‌کوین دوباره سقوط کرد / آخرین وضعیت بازار رمزارزها
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور / قیمت‌ها افزایش یافت؟
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • انجام حدود۱۰ هزار تست تشخیصی بیماری سل در گاوداری‌های شهرستان تربت حیدریه
  • سالانه ۵۰۰ میلیون تست در آزمایشگاه‌های کشور انجام می‌شود
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان