Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: برقراری نظم و امنیت اجتماعی کنونی با حضور کارکنان ناجا در نقاط صفر مرزی تا شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک ایران اسلامی و کردستان میسر شده است. - اخبار استانها -

سردار علیرضا مرزبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ناجا و تبریک هفته نیروی انتظامی به همه همکاران خود در سطح استان اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و برقرارکننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بدون شک پیشرفت، تعالی و توسعه همه جانبه و پایدار استان نیازمند امنیت، بستری امن، سالم و با آرامش بوده تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت بیشتری شتاب گیرد؛ گفت: برقراری نظم و امنیت اجتماعی کنونی با حضور کارکنان ناجا در نقاط صفر مرزی تا شهرها و روستاهای بزرگ و کوچک ایران اسلامی و کردستان میسر شده است.

تشریح برنامه‌های هفته ناجا در کردستان؛ پلیس همیشه در کنار مردم است‌فرمانده مرزبانی کردستان:‌ ‌حامی مرزنشینان هستیم / عزم جزم مرزبانان برای مقابله با قاچاق و ورود اقلام ممنوعه

فرمانده مرزبانی استان کردستان با ذکر اینکه امنیت بدون همدلی و همزبانی با مردم امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: هفته ناجا فرصت بسیار خوب و مطلوبی است تا بتوانیم ارتباطات و تعاملات مستحکم‌تری را بین مرزبان و مرزنشین برقرار کنیم، کمااینکه هموراه حامی مرزنشنیان بوده‌ایم.

سردار مرزبانی با یادآوری اینکه امسال شعار هفته ناجا، "با هم برای امنیت و سلامت" نام‌گذاری شده است، افزود: مدافعان سلامت با تلاشی وصف‌ناپذیر برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در حال جان‌فشانی هستند و ما مدافعان امنیت نیز قدردان زحمات کادر درمانی بوده و در تمامی مأموریت‌ها وبرنامه‌ها، «پروتکل‌های بهداشتی» را رعایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/482/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: اثر عملیات وعده صادق این بود که قدرت ایران در یک نمایش واقعی به رخ کشور‌های منطقه و جهان کشیده شد البته قدرت ایران برای دفاع از ایران و ملت‌های منطقه است.

وی اظهار کرد: عملیات وعده صادق نشان داد که ایران از بالاترین سطوح آمادگی نظامی برخوردار است و خیلی از طرف‌ها این پیام را درباره قدرت ایران دریافت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: این عملیات نشان داد که ایران از ظرفیتی برخوردار است که پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را می‌تواند ناکام بگذارد به همین دلیل جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران نسبت به قبل تقویت شد.

عمویی بیان کرد: حجم خبر‌ها و تحلیل‌ها در رسانه‌های جهان درباره حمله ایران به رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد پیام این توانمندی و قدرت توسط کارشناسان به خوبی دریافت شده است لذا استفاده بهینه از این ظرفیت در جهت منافع مردم کشورمان و منطقه به هوشمندی‌های حقوقی و دیپلماتیک نیاز دارد که در کشورمان موجود است و امیدواریم در کنار مردم منطقه به سمت صلح و ثبات بیشتر، اخراج نیرو‌های فرامنطقه‌ای و پایان ظلم و درگیری علیه مردم غزه حرکت کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: شیوه ناکام گذاشتن سامانه‌های پدافندی چند صد میلیون دلاری اسرائیل در مقابل دوربین‌ها به نمایش گذاشته شده است و نقاط ضعف اسرائیل در مقابل چشم دنیا قرار گرفت از این جهت آنها در موقعیتی نیستند واکنش موثری علیه کشورمان انجام دهند.

وی افزود: صهیونیست‌ها بیشتر در حال سر و صدا هستند و اینکه آمریکایی‌ها به آنها توصیه می‌کنند در مقابل ایران واکنشی نشان ندهند بخشی از این توصیه به این امر برمی‌گردد که امکان اقدام اثربخش را ندارند. 

عمویی گفت: ما نشان دادیم سامانه‌های پدافندی اسرائیل ضعف دارند و راه عبور از این نقاط ضعف را آشنا هستیم و حتی به دیگر کشور‌ها نشان دادیم که این سامانه‌ها را چگونه شکست دهند در عین حال اهداف را ما تعیین کردیم. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: دو نقطه خاص در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف ما بود و در این مرحله نیازی ندیدیم که به مراکز حساس رژیم صهیونیستی ضربه بزنیم، اما آنها متوجه شدند که اگر ایران یا هر کشور دیگری که اراده داشته باشد این سامانه‌ها نمی‌تواند برای آنها امنیت بیاورد.

وی درباره کری خواندن‌های دونالد ترامپ پس از حمله ایران به اسرائیل گفت: ترامپ از هر دستاویزی برای ارتقای وضع خود برای انتخابات استفاده می‌کند.

عمویی ادامه داد: از دید ترامپ وقتی او رئیس‌جمهور بود دنیا بهترین دنیا و آمریکا در بهترین شرایط بود و وقتی او نیست در بدترین شرایط است لذا ادعا‌های ترامپ از دید ما مبنای تحلیل و تصمیم‌گیری نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اقدام اسپانیا، نروژ و ایرلند برای شناسایی کشور فلسطین اظهار کرد: اروپایی‌ها تا همین الان با تمام ادعاهایشان در به رسمیت شناختن فلسطین تاخیر کردند، چون فلسطین یک ملت واقعی است و سابقه‌ای تاریخی دارد و باید توسط تمام کشور‌ها به رسمیت شناخته شود.

وی گفت: اقدام اسپانیا، نروژ و ایرلند در شناسایی کشور فلسطین در مسیر درستی قرار دارد و امیدواریم همه کشور‌ها در این مسیر درست قرار بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • کشف ۰.۵ تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد
  • پیرهادی:عملیات وعده صادق باعث تقویت غرور ملی شد
  • جلوگیری از قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های مرزبانی است
  • طرح تقویت علوم دفاعی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • حمایت مرزنشینان آستارایی از حملات ایران بر علیه اسراییل
  • دستگیری سارقین احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز
  • پیرهادی: عملیات «وعده صادق» منجر به تقویت غرور ملی مردم ایران شد