Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@03:39:29 GMT

سیمرغ شدی به قاف رفتی ای مرغ!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۶۷۰۶

سیمرغ شدی به قاف رفتی ای مرغ!

ایسنا/زنجان معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با وجود افزایش قیمت مرغ گرم به ۱۸ هزار تومان، امروز مرغ گرم در بازار عرضه نشد.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عرضه نشدن مرغ گرم در بازار، اظهار کرد: در حال حاضر قیمتی که برای عرضه مرغ گرم در بازار برای مصرف‌کننده تعیین ‌شده ۱۸ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و ۱۵ هزار تومان از محل مرغ‌داری برای کشتارگاه‌ها است که نسبت به مصوبه قبلی ستاد تنظیم بازار افزایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر این قیمت هنوز به تصویب کارگروه تنظیم بازار نرسیده ولی قیمت کارشناسی‌ و ابلاغ شده است اما متاسفانه با وجود این افزایش قیمت، شاهد آن هستیم که امروز در بازار زنجان مرغ گرم توریع نشده ولی بر اساس مصوبه ۲۰ تن مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در استان توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: در سایر استان‌ها قیمت تمام‌شده برای مشتری ۲۵ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم مرغ گرم است که مقرر شده در استان زنجان برای تامین نیاز مردم مرغ‌داران همکاری بیشتری برای تولید و عرضه با قیمت کمتر داشته باشند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از توزیع روزانه ۱۰ تن تخم‌مرغ در استان به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان خبر داد.

به گزارش ایسنا، در جلسه تنظیم بازار ۲۰ مهرماه امسال مقرر شد به علت تفاوت‌ قیمتی که در عرضه مرغ گرم بین استان زنجان و سایر استان‌های همجوار وجود داشت و مرغ‌داران نیز متوجه آسیب شده بودند، بر اساس دستور استاندار مقرر شد که تفاوت ‌قیمت‌ها بررسی و در صورت نیاز افزایش قیمت مرغ گرم در استان، به تصویب این کارگروه برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان مرغ گرم استان زنجان مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان

آفتاب‌‌نیوز :

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (۳۰ فروردین) بازار طلای تهران به ۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون تومان رسید.

امروز نیم سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ربع سکه با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان قیمت خورد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۶۰ هزار تومان قیمت خورد.

نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به ۲ هزار و ۳۷۹ دلار رسید.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی