Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع موج جدید ویروس کرونا در کشورهای مختلف موجب شد تا مسئولان ورزشی تصمیمات جدیدی بگیرند. در لهستان پس از برگزاری چند هفته از مسابقات لیگ این کشور با حضور تماشاگران اعلام شد که ورود آنها بازهم ممنوع شده است.

در فرانسه هم پس از اینکه چندین مسابقه به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، مسئولان فدراسیون این کشور اعلام کردند جام حذفی فرانسه موقتاً لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب برنامه بازی های در فرانسه کمتر خواهد شد و تیم ها فرصت بیشتری برای رسیدگی به سلامتی بازیکنان خود دارند. 

رسانه های محلی اعلام کردند که این تصمیم هنوز قطعی نشده است  اما به احتمال فراوان این موضوع اجرایی خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرانسه والیبال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم، اما شاهد نشانه‌هایی هستیم که حاکی از کاهش تنش‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیتر استانو روز جمعه در نشست با خبرنگاران مستقر در بروکسل گفت که اتحادیه اروپا همواره بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید داشته است. وی ادامه داد: دو روز پیش رهبران اتحادیه اروپا از تمام طرف‌ها در منطقه خواستند که از تشدید اوضاع اجتناب کنند، آن‌ها خواستار خویشتن‌داری شدند و این درخواست همچنان پا برجاست.

این مقام اروپایی افزود: ما از همه در منطقه می‌خواهیم که از تشدید اوضاع پرهیز کنند و حداکثر خویشتن‌داری را در میان شرایط پرتلاطم منطقه، به خرج دهند

استانو در پاسخ به این سئوال که چرا اتحادیه اروپا اقدام نظامی رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کند گفت: ما از گزارش‌ها مطلع هستیم که اتفاقی ممکن است رخ داده باشد، اما هنوز تائیدیه رسمی از طرف کسی دریافت نکرده‌ایم، بنابراین صدور بیانیه رسمی درباره موضوعی که هنوز کسی مسئولیت آن را نپذیرفته دشوار است.

وی ادامه داد: به هر روی ما گزارش‌ها را دیده‌ایم و اوضاع میدانی را زیر نظر داریم. طی نوبت‌های مختلف هم به صراحت تصریح کرده‌ایم که از تمام طرف‌های درگیر انتظار داریم که از خود خویشتن‌داری نشان داده و اوضاع را تشدید نکنند.

کد خبر 746020

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • اتحادیه اروپا : گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم / نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر