Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@06:54:06 GMT

نیمه تمام ماندن فیلم جنجالی «مست عشق»

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۷۲۵۱

نیمه تمام ماندن فیلم جنجالی «مست عشق»

به گزارش افکارنیوز،

سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده با بیان این که فعلا در شرایط تولید اثر جدید نیست، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در فضای تولید اثر جدیدی نیستم و فکر می‌کنم باید یک سال به من زمان بدهید تا بتوانم دوباره به جو تولید اثر برگردم.

وی در پایان با اشاره به سرنوشت نامعلوم فیلم سینمایی «مست عشق» درباره وضعیت موسیقی آن گفت: هنوز برای ساخت موسیقی این فیلم کاری نکرده‌ایم چون فیلم نیمه کاره رها شده و به مرحله پایانی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی « مست عشق » محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه به کارگردانی حسن فتحی است.

داستان این فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد و قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود اما از دی ماه سال گذشته خبر جدیدی از پایان فیلمبرداری و شروع مراحل فنی رسانه‌ای نشده است. تدارک حسن فتحی برای ساخت سریال «جیران» در شبکه نمایش داخلی به سرنوشت مبهم دامن زده است.

شهاب حسینی ، پارسا پیروزفر ، حسام منظور، هانده ارچل و ابراهیم چلیکول بازیگران «مست عشق» هستند. مهرا‌ن برومند تهیه‌کننده این اثر سینمایی است و حسن فتحی و فرهاد توحیدی مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند.

قرار بود سهراب پورناظری آهنگسازی و همایون شجریان اجرای بخش‌های آوازی این فیلم را بر عهده داشته باشند.

همایون شجریان و سهراب پورناظری مهر ماه سال گذشته بر سر صحنه این فیلم در استانبول حضور یافتند و با کارگردان، تهیه کننده و سایر عوامل فیلم دیدار کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی مست عشق شهاب حسینی پارسا پیروزفر همایون شجریان فیلم سینمایی شهاب حسینی پارسا پیروزفر سهراب پورناظری مست عشق مست عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به سمنان در جمع خبرنگاران در فرودگاه سمنان، اظهار داشت: توفقی شد تا امروز در استان سمنان، استانی که مردمان متدین و استانی برخوردار از علم و دانش و به ویژه برخوردار از دانشمندان و فرهیختگان حضور حضور داشته باشم.

وی افزود: استان سمنان استان صنعتی، معدنی و کشاورزی است که ظرفیت خوبی دارد.    

رئیس جمهور با اشاره به بررسی روند توسعه در استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از طرح های نیمه تمام شهرداری تا خود تحقیری برخی، در جریان انتقام از رژیم اشغالگر
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • برنده دعوای تن‌هاخ و ستاره جنجالی مشخص شد
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • کیخسرو و سهراب در بیستون