Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی عمران گفت: یکی از مهمترین زمینه های آموزش الکترونیکی را تولید محتوا دانست و گفت: باید دانشجویان را به این سمت سوق داد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، اختتامیه جشنواره ملی تولید محتوا به صورت مجازی برگزار شد،« ابراهیمصالحی عمران» گفت:دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاه مهارتی است که 176 آموزشکده و دانشکده با جمعیت دانشجویی 150 هزار نفری دارد و امسال نیز حدود 100 هزاردانشجو در دوره کاردانی و کارشناسی پذیرش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای افزود:این دانشگاه قدمت تاریخی دارد و ما ادعا داریم که یکی از دانشگاه های حضوری و رایگان برای انتقال مهارت هستیم. مامویت ما هم آموزش مهارت است.

 

وی با بیان اینکه هدف ما این است که به اشتغال کمک کنیم گفت: شرایط کرونایی برنامه ها و کلاس های ما را تغییر داده است. وقتی بحث کرونا پیش آمد سعی کردیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و وارد بحث مجازی شدیم علی رغم اینکه 70 درصد دروس ما علمی بود اما این کار صورت گرفت.البته ما باید به پیش از این به سمت آموزش الکترونیکی برای رسیدن به استقلال یادگیری و یادهی می رفتیم. این شرایط کرونایی این زمینه را فراهم کرد.

 

وی ادامه داد:این جشنواره نمونه ای از این اتفاق بود. یکی از چالش های نظام عالی دنیا شرایط مناسب بهره برداری از فناوری و تکنولوژی است. خیلی از سیستم های آموزشی به دلیل نا آشنایی با تکنولوژی تعطیل شدند.

 

صالحی عمران یکی از مهمترین زمینه های آموزش الکترونیکی را تولید محتوا دانست و گفت:یکی از چالش های دنیا در حوزه آموزش تولید محتوا است.اگر دانشجو را بتوانیم به سمت تولید محتوا سوق دهیم به اهداف خود در زمینه دستیابی به استقلال یادگیری رسیده ایم.

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت:این جشنواره اولین قدم ما در تولید محتوا با استفاده از آموزش الکترونیکی بود که گامی برای رسیدن به آموزش  با کیفیت است.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش الکترونیکی تولید محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند
  • وضعیت نامناسب استان یزد در زمینه مجوز الکترونیکی
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود