Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@04:03:07 GMT

بیانیه سپاه بمناسبت هفته‌ ناجا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۸۶۲۵

سپاه پاسداران تاکید کرد: نقش آفرینی های قاطعانه نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان بیانگر این حقیقت است که ناجا در صحنه خدمتگزاری به ایران و ایرانی جلوه گری های معنادار و الهام بخش داشته است. ناطقان: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با پاسداشت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: نقش آفرینی های سترگ و قاطعانه نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان ،هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی که جایگاه تأثیرگذار و محوری این نیرو در ارتقای نظم اجتماعی ،امنیت واحساس امنیت در پهنه میهن اسلامی را ترسیم کرده است، بیانگر این حقیقت است که ناجا با تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معنوی ، انسانی و سازمانی خود در صحنه خدمتگزاری به ایران و ایرانی جلوه گری های معنادار و الهام بخش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در بخشی از این بیانیه آمده است: خدای بزرگ را شاکریم آحاد نیروهای مسلح کشور از جمله نیروی پرافتخار انتظامی با بهره‌مندی از عنصر هوشیاری، هوشمندی، درک مقتضیات و الزامات مأموریتی در هر زمان و مکان و آمادگی‌های همه‌جانبه در تعامل و هم افزایی برخاسته از روح وحدت و برادری با سایر نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی توانسته است در میدان پاسداری از نظم ، امنیت و آرامش عمومی، مجاهدانه و فداکارانه ،حماسه های بزرگ و ماندگاری را خلق و موجبات خرسندی مردم شریف و رشید ایران عزیز را فراهم آورد.

 این بیانیه می افزاید: نقش آفرینی های سترگ و قاطعانه نیروی انتظامی در مقابله با قانون ستیزان ،هنجار شکنان و عوامل مخل نظم و امنیت جامعه در فضای حقیقی و مجازی که جایگاه تأثیرگذار و محوری این نیرو در ارتقای نظم اجتماعی ،امنیت واحساس امنیت در پهنه میهن اسلامی را ترسیم کرده است، بیانگر این حقیقت است که ناجا با تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های معنوی ، انسانی و سازمانی خود در صحنه خدمتگزاری به ایران و ایرانی جلوه گری های معنادار و الهام بخش داشته است.


این بیانیه در پایان با تعظیم به مقام شامخ شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و تبریک این هفته به آحاد فرماندهان و کارکنان مومن، انقلابی،شجاع  و فداکار  این نیرو؛ مطالبات مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) را نقشه راه ناجا در پیگیری اهداف، راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های خود در توانمند سازی بیشتر ارکان و منظومه سازمانی نیروی انتظامی برای ورود به ماموریت های خطیر فراروی با رویکرد تحول و "هوشمندسازی پلیس" آورده است:

بی‌شک حرفه ای گرایی و تقویت مهارت های علمی و تخصصی به عنوان دستور کار جاری این نیرو خواهد توانست ظرفیت‌های نیروی انتظامی را در هماهنگی ، هم‌افزایی و هم راستایی با سایر نیروهای مسلح بویژه بسیج مستضعفین و نیز  بهره مندی از پشتوانه حمایت و رضایت مردمی برای تحقق شعار محوری "با هم برای امنیت و سلامت " ،تقویت و مدافعان امنیت و مدافعان سلامت کشور را در شرایط و موقعیت حساس امروز که عزم ملی برای مقابله با بیماری منحوس کرونا پدیدار شده است یاری بخشد و این نیروی خدوم  را در میدان‌های فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل تردد ها وسفرها و مبارزه قاطع با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی و درمانی بیش از پیش موفق سازد.
منبع: مشرق برچسب ها: بیانیه ، سپاه ، هفته نیروی انتظامی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بیانیه سپاه هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید

به گزارش خبرآنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان , دقایقی قبل یک مامور انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان هیرمند به شهادت رسید.

اخبار تکمیلی متعاقبا از طریق این رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894595

دیگر خبرها

  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از حمله سپاه به اسرائیل
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • شناسایی متخلف سابقه دار شکار با همکاری سپاه و نیروی انتظامی
  • بیانیه شورایعالی امنیت ملی درباره حمله سپاه پاسداران
  • بیانیه شورای عالی امنیت ملی درباره عملیات سپاه
  • بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی درباره حمله سپاه پاسداران به اسرائیل / پایگاه هوایی اطلاعاتی و نظامی هدف قرار گرفت
  • واکنش پادشاه عمان به انتقام ایران از اسرائیل
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی
  • یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید