Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:33:22 GMT

جمع‌بندی نهایی پروژه زیرگذر جمهوری طی ۲۰ روز

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۸۷۸۲

جمع‌بندی نهایی پروژه زیرگذر جمهوری طی ۲۰ روز

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر سلیم‌نژاد بعد از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور دویست و شانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای در خصوص زیرگذر جمهوری داشتیم و به شهردار کرج پیشنهاد دادیم، ۲۰ روز به مهندسان و کارگران این پروژه مرخصی دهد تا منتقدین، مشاورین، معاونین و معاونین ترافیک هرکدام طرح‌هایشان را در این زمینه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درباره پروژه زیرگذر جمهوری بهترین تصمیم باید اتخاذ شود، تصریح کرد: همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد و طرفداران محیط‌زیست می‌توانند طرح‌ها و برنامه‌هایشان را در این زمینه ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه ظرف مدت ۲۰ روز اعضای شورای شهر نظرات خود را ارائه دهند، گفت: درباره مسائل فنی، شرقی و غربی بودن پروژه و هرگونه ایرادی که وجود دارد باید با سعه صدر تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: به شهردار کرج پیشنهاد می‌کنیم با رعایت مقررات و قانونمندی ۲۰ روز در این باره تصمیم‌گیری و طرح‌ها ارائه شود تا در کمیسیون ماده ۷ مصوبه‌ای جمع‌بندی نهایی برسیم مبنی به اینکه یا این پروژه منتفی یا پذیرفته شود.

سلیم‌نژاد با بیان اینکه شهردار طرح تفضیلی را ارائه دهد چراکه این طرح نیاز به کمیسیون ماده ۵ و طرح ترافیکی ندارد، متذکر شد: اگر انتقاد و پیشنهادی از سوی مردم است ابتدا شهردار کرج باید با آغوش باز بپذیرند و شورا نیز با جمع‌بندی در این زمینه به نتیجه برسد.

کد خبر 5050893

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر سلیم نژاد شهردار کرج شورای شهر شهرستان کرج ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا گرگان شهرکرد اربعین حسینی مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری ۲۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست

کوئنتین تارانتینو «منتقد سینما» را که قرار بود دهمین فیلم و آخرین فیلم سینمایی وی باشد، کنار گذاشت.

به گزارش مهر، کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آن‌ها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می‌زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • تصمیم تارانتینو برگشت؛ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • تصمیم تارانتینو برگشت/ «منتقد سینما» دهمین فیلمش نیست
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «کلاهدوزان» مدیر پروژه پارک شرق اصفهان شد
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز